Робота 1С в хмарі – це технологія, яка дозволяє об’єднувати співробітників при віддаленій роботі, дає можливість працювати спільно з філіями та дочірніми компаніями. Крім цього, дає можливість відчутно знизити навантаження на технічні потужності підприємства. В результаті застосування технології налаштовується віддалений доступ до програмного забезпечення з будь-якої точки світу. При цьому, ніяких масштабних витрат не буде. 

Робота 1С в хмарі

Організація діяльності через хмарні сервери – технологія, яка дозволить налагодити  віддаленим бухгалтерський облік. Процедура реалізації виглядає наступним чином:

  1. Бази даних системи 1С розміщуються на віртуальному сервері.
  2. Обчислювальні операції в програмному забезпеченні проводяться в хмарі.
  3. Проводиться налаштування роботи і підключення віддалених ПК.

Працювати в системі можна через клієнт-програми 1С або за допомогою віддаленого робочого столу (RDP). Взаємодія з 1С через хмару можливо декількома шляхами:

  1. Усередині інфраструктури великого підприємства – якщо це холдинг, то набагато вигідніше створити єдину базу в хмарі для всіх підприємств, які входять до складу і дати кожній структурній одиниці доступ до необхідних даних.
  2. Усередині підприємства – для компаній, де співробітники часто їздять у відрядження, також має сенс створити хмарне ПЗ. В цьому випадку для внесення даних не потрібний фізичний доступ до 1С в офісі.

Переваги розміщення 1С в хмарі

Хмарна інфраструктура забезпечує гнучкі умови для розподілу рівнів доступу. Повністю виключений ризик витоку інформації з локального носія. Можна налаштувати систему перевірки доступу на 2, 3 етапу ідентифікації і аутентифікації користувачів. Таким чином, хмарна 1С більш безпечний інструмент в порівнянні зі стаціонарним ПО.

Подібне рішення має ряд інших вигідних параметрів:

  1. Доступність даних з будь-якого пристрою 24/7.
  2. Дані надійно захищені від втрат і пошкоджень, тому що розміщені в відмовостійкості дата-центрі.
  3. Можливість масштабування, динамічної зміни кількості обчислювальних ресурсів (краще рішення при наявності циклічних пікових навантажень).
  4. Оптимізація витрат: скорочення витрат на власну IT-систему і використання тільки необхідних ресурсів.
  5. Швидке впровадження – хмарне рішення відразу готове до експлуатації. Немає необхідності налаштовувати і додатково навчати колектив.

Кому підходить 1С в хмарі

Під експлуатацією хмарних серверів слід мати на увазі оренду. Саме тому, пропозиція більш низька за вартістю, ніж установка локального сервера. Основна цільова аудиторія – індивідуальні підприємці, компанії середнього і малого бізнесу. Саме для цих категорій подібна інфраструктура буде найбільш ефективна. Однак, в тандемі з локальними рішеннями, хмарна інфраструктура підійде і для великого корпоративного бізнесу. Особливо актуально для підприємств з розвиненою мережею філій, відділів, торгових точок. В цьому випадку актуальним буде створення розгалуженої системи з різними рівнями доступу у конкретних фахівців, відділів, філій.

1С в хмарному сервері – це оптимальне рішення для організацій, які:

  1. Не мають або не хочуть мати власні сервера.
  2. Потребують хмарних рішень.
  3. Є стартапами, фірмами «без офісу».

Для бухгалтерських відділів робота 1С в хмарі дає можливість оптимізувати звітність і налаштувати синхронізацію між відділами.

Які роботи входять до складу послуги 1С в хмарі

Компанія KEY4 виконує повний спектр послуг з налаштування та підключення хмарних серверів. В рамках співпраці ви отримуєте сервер на який можна встановити будь-яку версію 1С та її модулів.

Фахівці компанії виконують повний комплекс послуг:

  1. Первинний розгляд заявки клієнта, оцінка цілей і потреб бізнесу.
  2. Аналіз даних для вибору оптимальної конфігурації серверу: кількість користувачів, обсяг бази даних, найменування конфігурацій для кожної бази, номера платформ, вибір локації дата-центру, питання кластеризації сервісу, потреба в додатковому хмарному сховищі.
  3. Первинна настройка і забезпечення тестового доступу (опціонально).
  4. Узгодження умов, підписання договору та NDA.
  5. Впровадження сервера згідно ТЗ.
  6. Підготовка віддаленого доступу для співробітників і інтеграторів.
  7. Підсумкове тестування і перевірка.
  8. Перенесення даних в хмару.
  9. Запуск роботи системи.
  10. Сервісне обслуговування.

В результаті клієнти компанії отримують можливість доступу до 1С 24/7 з будь-якої точки світу. В рамках співпраці може бути налаштована повноцінне віддалене робоче місце, доступ до баз через веб-браузер, а також доступ до додатка.

Скільки коштує хмара під 1С

В рамках послуги клієнти компанії отримують доступ до роботи 1С в хмарі. Клієнти компанії оплачують тільки послуги оренди хмарного серверу для розміщення 1С. Вартість технічної підтримки та ліцензії закладена в підсумковий платіж. Щоб дізнатися вартість послуги в конкретному випадку, заповніть заявку, і консультант складе кошторис під ваші параметри. Надаємо послуги в Києві та по всій Україні.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Оплата оренди залежить від обраного тарифного плану. Після узгодження і підписання договору співпраці можна здійснити оплату за рахунком-фактурою.

Первинний аналіз інфраструктури підприємства, підбір оптимальної конфігурації серверу, запуск тестового серверу, підготовка і тестування прототипу, настройка, перенесення даних, запуск в роботу 1С в хмарі.

Перенесення здійснюється за допомогою спеціалізованих інструментів. Залежно від обсягу бази може тривати від 2-3 годин до декількох днів.

Сервери KEY4 мають найвищий рівень безпеки інформаційних даних і розташовані дата центрах рівня Tier III.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор