Абонентське обслуговування сервера

Абонентське обслуговування сервера експертною компанією допомагає своєчасно виявляти технічні проблеми і усувати їх. Інженери компанії KEY4 використовують сучасні засоби адміністрування, завдяки яким гарантують стабільну роботу серверів, а також:

  • безпеку вашого сервера і даних на ньому;
  • онлайн моніторинг і аналіз логів роботи сервера і прикладного ПЗ;
  • контроль своєчасного оновлення систем безпеки та ОС;
  • розмежування доступу співробітників підприємства до певних ресурсів;
  • регулярне резервне копіювання і збереження даних;
  • безперебійне функціонування систем на сервері.

Ми цілодобово моніторимо роботу серверів наших клієнтів і першими приходимо на допомогу при виникненні збоїв або некоректної роботи.

Що входить в абонентське обслуговування серверів

Абонентське обслуговування серверів включає регулярне спостереження за фізичними і віртуальними (вони ж «хмарні») серверами. Існує цілий перелік ситуацій, які вимагають невідкладного втручання адмінів. Щоб уникнути форс-мажорів, потрібно:

  • здійснювати моніторинг функціонування фізичного і віртуального сервера, ПЗ і апаратних комплектуючих;
  • проводити відстеження завантаженості ресурсів;
  • робити регулярне резервне копіювання даних з сервера;
  • підтримувати належний рівень продуктивності віртуального і фізичного сервера, а також ПЗ, встановленого на ньому;
  • підтримувати конфігурацію централізованого доступу до даних і управління правами користувачів;
  • робити профілактику і обслуговування програмного забезпечення.

Короткий перелік серверів і сервісів на них, які ми обслуговуємо:

  • Бухгалтерські сервери (включаючи сервери з 1С);
  • Високонавантажені і кластеризовані SQL бази даних;
  • Термінальні сервери (RDP);
  • Поштові системи, як в хмарних рішеннях, так і на виділених серверах;
  • Різні конфігурації Windows і Linux серверів;
  • Високонавантажені WEB-сервери, що базуються на Nginx або Apache.

Не знайшли сервісів, які вам необхідні? Зателефонуйте нам, і наші інженери дадуть відповідь на всі ваші запитання.

Крім цього, за особистим запитом клієнта можуть виконуватися періодичні або разові роботи, серед яких:

  • налаштування сервера і обладнання для вирішення конкретних завдань;
  • перенос корпоративної пошти;
  • управління доступом до глобальної мережі за допомогою впровадження нових рішень;
  • виконання настройки VPN-серверів;
  • впровадження серверних рішень для БД;
  • складання звітів про роботу користувачів.

Як підготувати сервер

За регламентом, адміністрування серверів починається з аудиту, який передбачає:

  • аналіз поточного стану серверів, а також цілей, які переслідує бізнес;
  • виявлення проблемних місць з безпеки, продуктивності і стабільності;
  • визначення конфігурації серверних параметрів (фізичних і хмарних) на відповідність поставленим завданням;
  • аналіз схеми резервного копіювання.

В результаті аудиту формується план оптимізації роботи серверів, а також балансування навантаження. Складається технічне завдання для проекту з покращення або запуску роботи системи.

Наші переваги

  1. Компанія KEY4 (Київ) надає IT-послуги більше 10 років, працює з програмним забезпеченням та обладнанням будь-якого вендора.
  2. Проводимо налаштування фізичних і віртуальних серверів, а також всієї мережевої інфраструктури.
  3. Підписуємо угоду про рівень послуг (SLA) і працюємо у відповідності з прописаними вимогами.
  4. У спілкуванні з клієнтами використовуємо систему HelpDesk. Ніяких чат-ботів, тільки живе спілкування безпосередньо з фахівцем.
  5. Надаємо весь спектр послуг, пов’язаних з роботою ІТ-відділів підприємств, зокрема, аудит ІТ-інфраструктури.
  6. Для інтеграції нових програмних продуктів надаємо власні сервери в хмарі для випробування модернізації та масштабування в тестовому режимі, без зупинки роботи бізнес процесів.
  7. Надаємо оперативні і докладні звіти.

Як ми працюємо

На початковому етапі інженери розробляють проект серверного навантаження, після чого налаштовують і вводять його в експлуатацію.

Наступні етапи:

  • налаштування серверної мережі і її безпеки;
  • налаштування віддаленого доступу, якщо існує така потреба;
  • підключення до системи моніторингу;
  • налагодження системи безпеки.

Моніторинг і збір аналітики по ключовим метрикам проводиться постійно. Наші інженери контролюють навантаження і працездатність бізнес сервісів щодня і, в разі виявлення проблем, оперативно їх усувають.

Вартість обслуговування серверів

Технічне обслуговування сервера – це цілий комплекс робіт, необхідних для забезпечення стабільної роботи серверів підприємства і отримання доступу до потрібної інформації будь-яким користувачем.

Ціна послуги залежить від обсягу і топології серверної інфраструктури, а також:

  • інформаційно-технологічних сервісів, запущених на сервері;
  • систем віртуалізації, що використовуються;
  • кількості користувачів;
  • рівня обслуговування SLA.

Чому варто звернутися до нас

Сервісне обслуговування серверів від KEY4 – це:

  • стабільна робота устаткування і доступ до даних;
  • індивідуальний підхід і нестандартне рішення проблем;
  • своєчасна оптимізація програмної частини;
  • «жива» підтримка – ніяких роботів і чат-ботів, ви відразу спілкуєтесь з оператором;
  • доступні тарифи.

Звертаючись в KEY4, ви отримуєте якісну командну підтримку за оптимальною ціною.

Як почати роботу

Хочете дізнатися, скільки буде коштувати абонентське обслуговування серверів для вашого бізнесу? Запитайте попередній розрахунок, зателефонувавши за номером +38 044 333 71 87 або написавши нам на пошту.

Сервера функціонують не так, як слід? Отримайте рекомендації наших інженерів!

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Це ефективне рішення для будь-якого бізнесу, яке звільняє від ІТ проблем (утримання та обслуговування серверів), дозволяючи персоналу сфокусуватися на розвитку.

Абонентське обслуговування серверів включає моніторинг роботи сервера, ПЗ і апаратних комплектуючих, регулярне резервне копіювання, підтримку продуктивності сервера, а також профілактику і обслуговування програмного забезпечення.

Вартість щомісячного обслуговування сервера розраховується індивідуально, залежить від обсягу і розмірів серверної інфраструктури.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

logo-client-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
logo-client-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
logo-client-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
logo-client-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
logo-client-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
logo-client-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
logo-client-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
logo-client-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
logo-client-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
200x150_logo-client-IMD
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
200x150_logo-client-Savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор