Адміністрування Active Directory

Сервіс Active Directory – рішення від корпорації Microsoft. Популярна і затребувана система управління. За допомогою служби каталогів можна управляти інфраструктурою: мережі, ресурси, програмне забезпечення. Налаштування уніфіковані і дозволяють одномоментно вести роботу великої кількості комп’ютерів мережі.

Багаторічний розвиток AD дозволив розробникам консолідувати актуальні запити бізнесу і пропонувати послуги. Система служить рішенням для адміністрування ІТ-комплексу на великих підприємствах:

  1. Спрощений процес авторизації.
  2. Доступні утиліти для експрес-пошуку.
  3. Повний захист компонентів.
  4. Адміністрування всіх ПК з одного місця.
  5. Інтеграція з DNS (Domain Name Server).

Служба об’єднує в одну систему корпоративні домени і допомагає масштабувати комплекс за допомогою створення послідовних ієрархій.

Що ми пропонуємо

ІТ-компанія KEY4 займається адмініструванням Active Directory більше 15 років. У співробітників фірми є досвід в роботі з даного напрямку. В рамках співпраці готові надати комплекс рішень для бізнесу:

  1. Повне налаштування каталогів з нуля або збереження існуючих налаштувань системи.
  2. Установка групових наборів і політик експлуатації. За допомогою групових політик відбувається управління доступом до інтернету, комплексу мережевих ресурсів, а також до бази даних підприємства.
  3. Завантаження спеціалізованого програмного забезпечення на всі комп’ютери підприємства, перелік ПЗ може відрізнятися в залежності від завдань, які виконує співробітник.
  4. Оновлення баз даних, серверів.
  5. Одночасне розгортання програм на різних ПК і підтримання їх актуальних версій.

Послуги аутсорсингової компанії – це вирішення питання. Ми проводимо повну інтеграцію інструменту і налагодження всіх елементів. В результаті система в автоматичному режимі надає інформацію про всі мережеві процеси, дозволяє управляти інфраструктурою, контролює рівень безпеки обладнання мережі та зберігає дані в базу. Інформація, що надходить, зберігається в хмарному сховищі на віддаленому сервері. Для Active Directory застосовується спеціалізований сервер – контролер домену.

Як ми працюємо з Active Directory

Адміністрування AD – просте рішення. Але для його роботи важливе якісне налаштування компонентів.

У Active Directory є основні поняття:

  1. Сховище даних – фрагмент каталогу, де зберігається інформація з контролера домену.
  2. Сервер – ПК або віддалений репозиторій (хмарне сховище), в якому зберігаються вихідні дані.
  3. Контролер – спеціалізований сервер, який обробляє запити, що надходять з домена.
  4. Домен АТ – комплекс різних пристроїв, які використовують загальну базу і об’єднані унікальним доменним ім’ям.

В рамках співпраці, проводимо IT аудит на підставі якого вибирається модель впровадження AD. Первинна пропозиція включає рекомендації по вибору ПЗ, сервера, мережевих ресурсів. Після підписання договору про співпрацю відбувається інтеграція і налагодження.

Спочатку встановлюється необхідне програмне забезпечення, потім база даних налаштовується під потреби бізнесу. Після того, як контролер домену буде підключений, відбувається створення і підключення групових політик. У групах формується доступ до інформації. Цей процес тісно пов’язаний з побажаннями замовника і проходить під його суворим контролем.

Завершальний етап – налагодження і запуск системи в експлуатацію.

Які переваги адміністрування Active Directory

Адміністрування AD спрощує управління системою. До переваг можна віднести:

  1. Формування єдиної точки контролю – за допомогою інструменту можна здійснювати логічний розподіл користувачів. Сортування відбувається на підставі вже існуючої ієрархії підприємства, що робить класифікацію логічною. До кожної групи застосовується конкретна групова політика АТ. Для учасників групи застосовуються уніфіковані налаштування. У разі додавання ще одного комп’ютера, налаштування надходять на ПК автоматично. За допомогою групових політик призначають принтери і комп’ютери, формується політика безпеки, а також відбувається налаштування офісного ПЗ.
  2. Уніфікована аутентифікація – дані про кожен обліковий запис зберігаються в базі даних на сервері. Ця база загальна для всіх комп’ютерів, що підключені до мережі. Тому кожен може отримати доступ до інформації в залежності від того, в якій групі знаходиться. Рівень доступу до даних встановлюється відповідно до побажань керівника підприємством. Наприклад, начальник відділу кадрів, входить до групи 1 і може отримати доступ до всієї інформації. А співробітник, який прийшов на роботу тиждень тому, потрапляє в групу 2 і може отримати обмежені дані. При звільненні обліковий запис блокується і доступ зникає.
  3. Захист даних – Active Directory адміністрування підвищує безпеку зберігання. Це стало можливо завдяки 2 технологіям: застосування протоколу Kerberos для аутентифікації в доменному середовищі. Застосування протоколу NTLM в групах. Крім того, є загальне сховище облікових даних, яке знаходиться на виділених серверах.
  4. Можливості інтеграції – інструменти АТ відповідають LDAP. Це легко розширюваний протокол доступу, який оптимізує всі процеси: порівняння, пошук, авторизацію. LDAP сумісний з більшістю додатків, з усіма проксі-серверами і поштовими серверами. При цьому, стабільна робота відзначається не тільки з продуктами Windows, але і з Linux і macOS. Головна перевага інтеграції – єдиний пароль і доступ для всіх служб і додатків, з якими взаємодіє співробітник підприємства. Доступ можна отримати по VPN і Wi-Fi.

Функціональні можливості сервісу покращують і прискорюють адміністрування програмного забезпечення компанії.

Чому варто вибрати нас

Співробітники KEY4 проводять комплексну установку, налаштування та адміністрування Active Directory. За 15 років у нас сформувався строгий алгоритм роботи, що дозволяє демонструвати високу результативність. Про це свідчить: 1000 позитивних відгуків, 4000 закритих угод і рейтинг на ринку ІТ послуг України. Для клієнтів компанії передбачено:

  1. Якісний сервіс.
  2. Індивідуальний підбір рішень і обладнання, аж до персональної розробки програмних комплексів.
  3. Висока кваліфікація персоналу.
  4. Швидке реагування на запити.
  5. Гнучкий комплекс технічної підтримки.

Взаємовідносини з контрагентами KEY4 будуються на принципах дотримання інтересів бізнесу.

Вартість послуг

Щоб розрахувати точну ціну адміністрування AD, залиште замовлення на сайті або зателефонуйте консультанту. Фінальна вартість залежить від спектра завдань і складності реалізації.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Служба дозволяє оперативно управляти мережами і ресурсами з великою кількістю компонентів, прискорює і уніфікує процеси.

Послуга включає установку, налаштування та адміністрування комплексу.

На бізнес будь-якого розміру.

Формування ціни залежить від параметрів об’єкта, де відбувається установка AD.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

logo-client-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
logo-client-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
logo-client-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
logo-client-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
logo-client-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
logo-client-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
logo-client-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
logo-client-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
logo-client-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
200x150_logo-client-IMD
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
200x150_logo-client-Savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор