Адміністрування комп'ютерних мереж

Локальні комп’ютерні мережі дозволяють організувати швидку, а головне безпечну передачу даних всередині компанії, підключити оргтехніку, оптимізувати роботу багатьох відділів. Однак, чим складніше комп’ютерна мережа, тим більш кваліфікований фахівець потрібен для її обслуговування та підтримки.

Наймати відділ штатних системних адміністраторів – досить витратне рішення, оскільки потягне за собою не тільки додаткові витрати на оподаткування, соцпакети та інше, а й створення додаткових робочих місць. Як же бути, щоб і не переплачувати, і отримати кваліфіковану техпідтримку? Пропонуємо вам скористатися послугою «Адміністрування корпоративної мережі» на аутсорсингу.

Завдання адміністрування комп’ютерних мереж

Перед фахівцем, який займається адмініструванням комп’ютерних мереж, стоїть ряд завдань, а саме:

  • Резервування даних конфігурацій мережевого обладнання. Створення резервних копій, перевірка актуальності і цілісності створених копій.
  • Налагодження та установка оновлень для мережевих пристроїв систем. Проведення апдейтів коректним чином, щоб запобігти збоїв в роботі мережі.
  • Налаштування, а також установка програмного і апаратного забезпечення. Виконувати подібні роботи можна тільки з глибоким розумінням специфіки і потреб системи.
  • Створення облікових записів користувачів, а також їх подальший моніторинг і надання доступу.
  • Забезпечення інформаційної безпеки, боротьба з вірусами, хакерськими атаками, крадіжкою даних, тощо.
  • Масштабування мережевої структури, при виникненні такої потреби.
  • Побудова ізольованих ділянок мережі.
  • Оперативне усунення неполадок в мережі.

Помножте цей функціонал на кількість пристроїв і систем та побачите, що спектр робіт фахівця, відповідального за адміністрування корпоративної мережі досить великий. Саме тому важливо довіряти цей обсяг роботи справжнім професіоналам, а не новачкам.

Цілі і завдання адміністрування мережі

Всі сучасні корпоративні інформаційні мережі, загалом є розподільчими системами. Сервери баз даних і додатків, робочі станції користувачів, маршрутизатори і багато інших мережевих вузлів розподіляються по великій території. Мета фахівця, який відповідає за процес адміністрування, – забезпечити продуктивну, безперебійну і найголовніше безпечну роботу всієї цієї складної системи.

До завдань адміністрування локальної комп’ютерної мережі можна віднести:

  1. Планування мережі.
  2. Налаштування мережевих протоколів.
  3. Установку і налаштування мережевих служб.
  4. Пошук і усунення несправностей.
  5. Підвищення ефективності роботи мережі і пошук вузьких місць.
  6. Моніторинг мережевих вузлів.
  7. Моніторинг мережевого трафіку.
  8. Проведення робіт із забезпечення захисту даних.

Типи систем управління

Фахівці виділяють два принципово різних підходи до організації управління складними комп’ютерними мережами: централізоване і децентралізоване управління. Централізоване – засновано на принципі управління мережею з єдиного центру, який відповідає за всі керовані об’єкти.

Переваги централізованого управління:

  • Інформація про стан мережі знаходиться в одному вузлі управління;
  • Це дозволяє скласти максимально точну картину побудови мережі;
  • Просто управляти всіма елементами мережі і точками комутації;
  • Час реагування на збої або несправності мінімальний.

Децентралізоване – немає єдиного центру управління мережами. Замість цього функції розподілені між великою кількістю систем управління мережею. Перевагами такого підходу вважаються:

  • Відсутність необхідності у високопродуктивному обладнанні;
  • Обсяги вхідної інформації, в порівнянні з централізованим управлінням, значно менші.

При цьому недоліків даного типу значно більше. Основний – неможливість розмежування «зон відповідальності» в єдиній точці, а також відсутність можливості конфігурувати всю мережу з одного місця і проводити обслуговування. Це призводить до того, що приймаються суперечливі рішення, які впливають на працездатність всієї системи.

Підсумувавши, можна сказати, що для великої організації більше підходить централізований тип управління, а для невеликих компаній комерційно вигідним рішенням буде децентралізоване управління.

Переваги наших послуг

Довіряючи фахівцям компанії KEY4 адміністрування комп’ютерної мережі, ви можете бути впевнені в якісному та професійному підході. Наші фахівці мають значний практичний досвід абонентського обслуговування, не раз стикалися зі складними завданнями і успішно їх вирішували. Знання, напрацьовані нашим досвідом, допоможуть вам поповнити свою команду професіоналами, компетентними в питаннях обслуговування комп’ютерних мереж будь-якої складності.

Тарифи і ціни

Абонентське обслуговування мереж компанією KEY4 – це розумний і раціональний підхід, який допоможе вам оптимізувати витрати і при цьому забезпечити безперебійну роботу всієї комп’ютерної мережі на підприємстві.

Детальніше про ціни і тарифи вам розповість наш менеджер. Вартість адміністрування корпоративної мережі залежить від багатьох факторів (складність, розмір, кількість користувачів, тощо), тому може різнитися. Тільки описавши побажання і вислухавши рекомендації наших фахівців, ви отримаєте точну вартість послуги.

Детальніше про послугу вам розповість наш менеджер по телефону +38-(044)-333-71-87. Дзвоніть прямо зараз! Надаємо послуги в Києві та по всій Україні.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Дана послуга допоможе забезпечити безперебійну роботу корпоративної мережі будь-якого розміру і складності. При правильному адмініструванні, дані завжди будуть в безпеці, а інформація не зникне безслідно.

Існує два типи адміністрування: централізоване і децентралізоване управління. У першому випадку управління здійснюється з єдиного центру, а в другому – кожен системний вузол управляється окремо. Обидва типи мають право на існування, і підходять різним компаніям.

Для кожного клієнта вартість розраховується окремо. Ціна залежить від наступних факторів: складність структури комп’ютерної мережі, кількість вузлів в мережі, тощо. Більш детально про вартість послуги вам розповість менеджер після консультації.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор