Адміністрування хмарних сервісів

Хочете зменшити витрати і оптимізувати робочий процес? Перейшли в хмару, але не вистачає часу або спеціальних знань, щоб використовувати і підтримувати робочі сервіси? Потребуєте допомоги перевірених і надійних фахівців у адмініструванні Office 365, Jira, G Suite (Google Workspace), Confluence і інших сервісів? Команда інженерів KEY4 пропонує вам свої послуги.

Послуга адміністрування хмарних сервісів

Хмарні технології міцно увійшли в усі сфери бізнесу. Масштабування компаній, розширення меж бізнесу і освоєння міжнародних ринків призвело до того, що віддалена робота співробітників стала цілком звичайним явищем. Такі сервіси, як Office 365 і GSuite, віддалені дата-центри допомагають не тільки оптимізувати робочий процес в компанії, а й значно заощадити на витратах, а також забезпечити безперервний робочий процес, як в офісі, так і дистанційно.

Сміливо можна стверджувати, що адміністрування хмарних сервісів – не просто тренд, а необхідність для багатьох компаній. При цьому не має значення розмір бізнесу або сфера діяльності – дана послуга підійде всім користувачам.

Кому підходить системне адміністрування в хмарі

Незалежно від розмірів і сфери діяльності компанії, дана послуга підходить всім бізнесам. Щоб точно визначити, буде вам цікава наша пропозиція чи ні – подивіться на види робіт, які проводяться при системному адмініструванні в хмарі:

  • підбір оптимальних хмарних рішень;
  • перенесення даних в хмару і налаштування архітектури;
  • перенесення і налаштування бухгалтерських програм в хмарі;
  • перенесення фізичних серверів в хмару;
  • налаштування та робота з GSuite, Office 365 і іншими сервісами для документообігу та обчислень;
  • ведення корпоративної вікіпедії;
  • управління хмарними ліцензіями в інтересах клієнта.

Це далеко не повний список робіт, які можуть виконати наші інженери. Не знайшли послугу, яка вам цікава? Телефонуйте за номером + 38-044-333-71-87, менеджер проведе докладну консультацію.

Що потрібно робити до переходу в хмару?

Розглянемо приблизний план дій перед переходом бізнесу в хмару. Звичайно, в кожній окремій ситуації пункти можуть додаватися, але детальний план дії можна скласти тільки після особистої консультації з нашим менеджером.

  1. Оптимізувати інфраструктуру під хмару. Переїзд в хмару не вирішить проблеми інфраструктури, які були раніше. Саме тому потрібно заздалегідь оптимізувати всю інфраструктуру, відповідно до рекомендацій, які дають фахівці.
  2. Вирішити питання з продуктивністю хмарних сервісів. Продуктивність хмарних сервісів може бути в два, п’ять і десять разів більше, але якщо в додатку або інфраструктурі є проблеми – то вони не зникнуть самі по собі.
  3. Вирішити питання, пов’язані з безпекою. Заздалегідь потрібно подбати про підключення антивірусного захисту, організації резервного копіювання і застосування політик безпеки за доступами, оскільки провайдери рідко беруть відповідальність на себе.
  4. Вивчити SLA. Формальний договір між замовником і постачальником послуги – важливий документ, який дозволить знизити затримки і відстояти свої права.
  5. Врахувати законодавство. Хмарна інфраструктура більш захищена від несанкціонованого доступу третіх осіб до баз даних, а також свавілля виконавчих служб.

Звичайно, впоратися з усіма цими вимогами і нюансами досить складно, особливо бізнесменам, які раніше ніколи з цим не стикалися. Саме тому управління хмарами, як і адміністрування хмарних сервісів краще довірити фахівцям з досвідом. Незважаючи на те, що багато завдань можуть вирішуватися власними силами, фахівці краще знають, як отримати звіти, проаналізувати і запропонувати варіанти економії або масштабування при оптимальних витратах. Вони допоможуть налагодити документообіг з провайдером, проконтролювати платежі, тощо.

Чому ми?

Команда KEY4 більше 10 років допомагає клієнтам у всьому світі. Принцип нашої роботи – своєчасна допомога і спілкування з клієнтом. Ми розуміємо страхи і переживання клієнта, тому намагаємося пояснювати наші дії максимально зрозумілою і доступною мовою.

  • Ми забезпечуємо захист даних і абсолютну конфіденційність;
  • Ми не нав’язуємо послуги, а пропонуємо своєчасні та актуальні рішення, які задовольняють потреби клієнта;
  • Оперативно реагуємо на запит клієнта або складнощі, що виникають;
  • Тримаємо руку на пульсі ваших сервісів і швидко реагуємо на всі зміни;
  • Постійно моніторимо всі системи і надсилаємо звіти клієнту при необхідності;
  • Для кожного клієнта працюємо з повною віддачею і увагою.

Дізнатися ціни на послуги ви можете по телефону або заповнити онлайн-форму на сайті.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Допомога в перенесенні сервісів в хмару. Налаштування, обслуговування та подальший постійний моніторинг всіх систем. Оперативне реагування на збої і оновлення.

Делегування цих обов’язків допоможе вам заощадити гроші на наймання штатного сисадміна, а також час на постійному контролі його роботи, і вирішенні питань з провайдерами. Ви зможете зосередитися на розширенні свого бізнесу, а не займатися технічною рутиною.

Сервіси клієнта закріплюються за інженером або командою фахівців. При виявленні збоїв, неполадок, оновлень, тощо. Вам не потрібно витрачати час на організацію виправлення ситуації – ми все зробимо за вас. 

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

logo-client-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
logo-client-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
logo-client-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
logo-client-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
logo-client-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
logo-client-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
logo-client-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
logo-client-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
logo-client-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
200x150_logo-client-IMD
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
200x150_logo-client-Savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор