Оренда поштового сервера в хмарі

Все частіше замість стандартних десктопних продуктів використовуються хмарні сервіси. Поштовий сервер в хмарі – це захищений сервер, який знаходиться в віртуальному просторі. Даний сервер і дані на ньому належать компанії і ніхто крім співробітників компанії не має до них доступ. Доступ до нього можна отримати з будь-якого веб-пристрою незалежно від того, де перебуває користувач.

Переваги хмарної пошти

Присутній простий інтерфейс, можливість оперативної зміни аккаунта, ряд вбудованих опцій: календар, міграція корпоративної пошти з різних серверів, документів, таблиць, управління переліком контактів.

Електронна пошта – обов’язкова умова повноцінної роботи будь-якого бізнесу. Серед ключових переваг хмарної пошти можна виділити наступний перелік:

  1. Простота адміністрування – одноразове налагодження та налаштування інструменту забезпечить стабільну роботу в подальшому.
  2. Доступ з будь-якої точки світу, щоб мінімізувати залежність від інших компаній, найкраще мати власне рішення, до якого можна завжди отримати доступ.
  3. Індивідуальне настроювання параметрів: організовуйте корпоративні заходи, пишіть замітки, створюйте повідомлення, розсилки, нагадування. Всі ці опції допомагають організувати ефективну роботу співробітників.
  4. Необмежена кількість групових адрес – для кожного співробітника організації можна створити унікальну адресу з вашим доменним ім’ям.
  5. Шифрування даних – застосування методів захисту забезпечує збереження даних, які передаються і зберігаються в хмарному сховищі поштового сервісу.

Гнучкість налаштування і зручність експлуатації – не єдина перевага системи. Для забезпечення безпеки даних використовуються SaaS-рішення. Локальний поштовий сервер коштує набагато дорожче, а його захист вимагає безлічі дій, спрямованих на стабілізацію і захист системи. Альтернативне рішення – хмарний поштовий сервер і інструменти безпеки.

SaaS-рішення дозволяють істотно економити і оптимізувати процеси. Фактично, ви берете в оренду певний комплект програмного забезпечення і отримуєте доступ через браузер. Базова інфраструктура знаходиться на фізичних серверах постачальника послуги.

Головна перевага – можливість швидко запускати будь-які додатки з мінімальними витратами. Є й інші переваги від використання:

  1. Можливість безпечного віддаленого доступу.
  2. Немає залежності від конкретної платформи, застосовується під Android, IOS, Windows, Mac OS, Linux..
  3. Безперервний процес роботи – навіть якщо локальний сервер не буде працювати, то на роботу це ніяк не вплине.
  4. Економія на серверному обслуговуванні – не потрібно оновлювати і налаштовувати, не потрібні адміністратори.

Перенесення пошти в хмару – вигідний крок, який дозволяє вирішити кілька важливих завдань:

  1. Отримати легке масштабування.
  2. Економія – вартість оренди доступна.
  3. Швидка настройка і запуск.

Що входить в послугу?

Налагодження та запуск – комплекс заходів, які виконуються співробітниками нашої фірми. Щоб зробити роботу з поштою більш комфортною також рекомендується провести налагодження адресної книги, фільтрів і черговості, і налаштувати антиспам.

Для оцінки комплексу робіт, важливо розуміти, яке завдання стоїть перед фахівцем. Може бути кілька конструктивних рішень:

  1. Оренда виділеного сервера для бізнесу.
  2. Корпоративна хмарна пошта на 100+ індивідуальних користувачів.

Компанія надає послуги по створенню, налаштування і запуску хмарної пошти. В рамках співпраці клієнти організації отримують:

  1. Безкоштовний тестовий період для знайомства з перевагами.
  2. Налаштування хмарної інфраструктури на 100+ користувачів.
  3. Налаштування хмарного серверу.
  4. Рішення операційних питань з програмним забезпеченням.
  5. Вигідні умови по оренді поштового серверу.
  6. Міграція пошти з локального носія в хмарне сховище.

Фахівці KEY4 виконують повну настройку та запуск в роботу систем будь-якого рівня складності. В рамках співпраці клієнти компанії отримують готове рішення з можливістю тестового періоду і подальшим повним підключенням послуг.

Кому підходить поштовий сервер в хмарі?

Дане рішення гнучке і надійне, якщо порівнювати з готовими поштовими сервісами. Тому воно оптимально підходить тим організаціям, для яких важливий рівень конфіденційності, а також надійність захисту.

Все частіше комунікація відбувається за допомогою месенджерів, пошта залишається основним інструментом пересилання ділової документації:

  1. Офіційні презентації.
  2. Каталоги.
  3. Прайс-листи.
  4. Договори..
  5. Комерційні пропозиції.
  6. Ділова і формальна листування з контрагентами.
  7.  Підписка на новини та інформаційний блок.
  8. Періодичні розсилки.

Поштовий сервер в хмарі – сучасне і безпечне рішення для середнього та малого бізнесу, а також для великих корпорацій. З його допомогою ви отримуєте автономність, високий рівень конфіденційності, економите простір сховища, а також отримуєте безпечний інструмент, доступ до якого можливий з будь-якої точки світу.

Скільки коштує оренда поштового сервера

Вартість використання корпоративної пошти в хмарному сховищі залежить від ряду факторів:

  1. Рівень безпеки ЦОД.
  2. Кількість унікальних адрес.
  3. Ряд додаткових послуг.
  4. Характеристики серверу.

Ключові параметри – обсяг пошти і кількість поштових скриньок. Тому, для визначення вартості необхідна індивідуальна консультація. Фахівці компанії KEY4 нададуть вичерпну інформацію по вашому конкретному випадку. Для цього заповніть заявку або зателефонуйте нам. Надаємо послуги в Києві та по всій Україні.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Відповідь: існує кілька варіантів: згідно виставленому рахунку-фактурі або договору. Оплата проводиться на місяць вперед.

В рамках співпраці клієнт отримує повний комплект: налаштування, налагодження під індивідуальні параметри, тестування, запуск в роботу і серверне обслуговування.

Для підключення до хмарного серверу електронної пошти пропонуємо зателефонувати нам, і фахівці компанії проведуть необхідні настройки.

В ІТ компанії KEY4 можна взяти в оренду VPS під поштовий сервер, який розташовуватиметься в дата-центрах з найвищим рівнем захисту – Tier 3.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор