Абонентське обслуговування ПК

Абонентське обслуговування ПК

Неважливо чий комп’ютер в компанії сьогодні не працює, важливо тільки те, що поломка будь-якого ПК для бізнесу – це втрата часу, грошей, даних і т.д. Усунення подібної проблеми покладається на ІТ-відділ, але в разі, коли утримання власного відділу недоцільно, рекомендується розглянути отримання ІТ-послуг технічної підтримки ПК на аутсорс.

Завдання техпідтримки ПК

Компаніям, які розглядають варіант переходу на ІТ аутсорс обслуговування комп’ютерів, слід розуміти завдання, які повинні виконуватися IT-фахівцями в рамках техпідтримки ПК, а саме:

  • Підбір ПК, згідно обов’язкам співробітника, для якого він купується;
  • Первинні підключення і установка відповідних програм і систем;
  • Налаштування систем захисту і безпеки;
  • Налаштування резервного копіювання та архівування даних;
  • Оновлення програм;
  • Оптимізація роботи комп’ютера – видалення небажаних програм і файлів;
  • Профілактика технічної частини та абонентське обслуговування комп’ютерів в Києві – чистка системних блоків від пилу, заміна термопасти, несправних деталей і т.д .;
  • Ремонт і обслуговування комп’ютерів в офісі в випадках екстрених поломок;
  • Апгрейд, модернізація, збільшення потужності ПК;
  • Консультації користувачів по роботі ПК.

Регулярність виконання обслуговування ПК обумовлена наступними причинами:

  • випуск вендорами ПЗ критично-важливих оновлень для систем;
  • необхідність обробки повідомлень від систем захисту ПК (віруси і шпигунські програми);
  • необхідність управління статусом резервного копіювання;
  • управління ресурсами жорсткого диска;
  • оптимізація роботи ПК для підвищення швидкості роботи;
  • зміна вимог користувачів і проведення відповідних налаштувань;

Структура техпідтримки ПК компанією-аутсорсером зазвичай включає наступні види робіт:

  1. Консультації телефоном, електронною поштою і в месенджерах.
  2. Віддалене обслуговування через інтернет.
  3. Обслуговування комп’ютерів в офісі Замовника.

Однією з переваг ІТ аутсорсингу абонентського обслуговування ПК в Києві є фіксована сума оплат. Ціни на послуги техпідтримки складаються з безлічі параметрів парку комп’ютерів клієнта: кількість комп’ютерів, їх тип, вік, поточний технічний стан і т.п. У разі, коли ПК вашої компанії потребують апгрейду, то компанія-аутсорсер повинна запропонувати проведення одноразових робіт, для проведення модернізації, якщо ви погоджуєтеся, тоді доведеться витратити n-суму на комплектуючі, але це допоможе заощадити на вартості подальшої техпідтримки, а також поліпшить якість роботи співробітників. Крім цього, на підсумкову вартість будуть впливати – встановлений договором рівень якості обслуговування, що визначає швидкість реакції на виклик, режим роботи та час прибуття інженерів в офіс.

Ми рекомендуємо вибирати підрядника, який може представити широкий спектр IT-послуг, таким чином, щоб не сталося в періоді співпраці бізнес клієнта буде захищений від непередбачених ситуацій.

Компанія KEY4 володіє досвідом і кваліфікацією для того, щоб стати надійним партнером для вашого бізнесу. Звертайтеся до нас за консультацією та допомогою по контактними даними, вказаними в шапці сайту, або залиште заявку, і ми вам передзвонимо!