ІТ-моніторинг як запорука безперебійної роботи бізнесу

ІТ-моніторинг як запорука безперебійної роботи бізнесу

ІТ-моніторинг – це система, яка відстежує працездатність ІТ-інфраструктури підприємства і допомагає технічному персоналу оперативно реагувати і запобігати негативному впливу системних збоїв і аварійних ситуацій на працездатність бізнесу. Своєчасна реакція персоналу на оповіщення системи дозволяє усунути проблему до того, як з нею зіткнутися користувачі, тим самим забезпечуючи безперервність роботи бізнесу.

Як працює IT-моніторинг?

Спеціальне програмне забезпечення, яке відповідає за аналіз роботи IT-інфраструктури, в режимі реального часу збирає і аналізує дані, миттєво оповіщаючи відповідальні служби про ймовірні збої в роботі критичних сервісів за допомогою системи миттєвих повідомлень, SMS, Telegram або Email тощо. Це дозволяє в короткі терміни відреагувати на проблему, тим самим допомагаючи уникнути або скоротити час простою при виконанні ІТ-функцій. Відстеження можливо двома способами: установка спеціального ПЗ – агента – безпосередньо на ІТ-об’єкт, що підлягає моніторингу, або за допомогою зовнішніх перевірок безпосередньо з сервера.

Переваги системи моніторингу ІТ інфраструктури

  • моніторинг параметрів роботи IT-інфраструктури в режимі реального часу
  • єдиний призначений для користувача інтерфейс з докладною візуалізацією інформації
  • оперативне повідомлення IT-персоналу про аварійні ситуації
  • миттєва реакція на мережеві збої
  • скорочення часових втрат персоналу
  • централізований контроль параметрів всієї інфраструктури

Для чого використовують автоматичний ІТ-моніторинг?

Впровадження автоматичної системи IT моніторингу дозволяє комплексно підходити до обслуговування всіх IT-систем підприємства або тільки критично важливих, і адекватно реагувати на будь-які позаштатні ситуації. Давайте розберемося, які сегменти ІТ-інфраструктури підприємства можна і потрібно моніторити:

  1. Сервери на базі будь-якої операційної системи.
  2. Різні бази даних (MSSQL, MySQL, Oracle, PostgreSQL та ін.).
  3. Мережеве обладнання (комутатори, маршрутизатори, точки доступу, мережеві сховища та ін.).
  4. Цифрові АТС та IP-телефонію.
  5. Специальные рабочие приложения и службы (1C, антивирус и т.д.)
  6. Доступність важливих для бізнесу сервісів (веб-сайтів, поштових служб, DNS і т.д.).
  7. Системи зберігання даних.

KEY4 використовує системи моніторингу в наданні послуг абонентської техпідтримки, що дозволяє забезпечити цілодобове відстеження працездатності ІТ-систем клієнтів.

Крім того, наші фахівці можуть налаштувати і запустити систему моніторингу IT-об’єктів, які Ви використовуєте в організації бізнес-процесів, налаштувати важливі тригери і навчити Ваших співробітників правильному алгоритму роботи з цими даними у відповідних ситуаціях.

Хочете щоб ІТ-проблеми не застали Вас зненацька? Звертайтеся до нас і ми надамо вигідну індивідуальну цінову пропозицію під ваш запит!

Щоб отримати консультацію або замовити послугу IT-моніторингу в Києві або по Україні, необхідно зателефонувати за контактними номерами, вказаними в шапці сайту або в розділі «Контакти». Також, Ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотній дзвінок.