Коли проводити ІТ-аудит?

Коли проводити ІТ-аудит?

Успішне ведення бізнесу має на увазі постійний аналіз ефективності всіх його складових, в тому числі інформаційних систем і бізнес-процесів, а також визначення необхідних змін в роботі ІС. Всі ці питання розкриває IT-аудит – інструмент, який визначає поточний рівень ефективності всіх ІС, виявляє їх слабкі місця, а також дозволяє оптимізувати бізнес-процеси і витрати на них.

Таким чином, регулярне проведення IT-аудиту допомагає зробити роботу ІТ-інфраструктури компанії максимально злагодженої і отримати повну картину про те, наскільки ефективно впроваджені ІТ-рішення покривають завдання вашого бізнесу.

П’ять основних випадків, коли потрібно проводити IT-аудит:

  1. У компанії проводиться реорганізація або злиття.
  2. У компанії впроваджується нова стратегія роботи.
  3. В роботі ІТ ресурсів фіксуються проблеми.
  4. Запланована інтеграція CRM-, EPR- і інших систем автоматизації.
  5. Система безпеки компанії дає збої або потребує оновлення.

Кожен з цих випадків має на увазі здійснення експертної діагностики працюючих в компанії Інформаційних Систем, їх оптимізацію і адаптацію під цільові умови, зазначені керівництвом компанії.

Іншими словами, перед впровадженням будь-яких змін в роботу існуючої ІТ інфраструктури слід провести аналіз всіх працюючих в ній систем для того, щоб отримати достовірні дані про їх поточну ефективность, уразливість. Маючи «на руках» повний звіт про роботу всієї IT-інфраструктури, ви зможете приймати ті управлінські рішення, які сприятимуть розвитку вашого бізнесу, мінімізації витрат в області IT і підвищенню ККД всієї системи.

Чому ІТ-аудит слід проводити на регулярній основі?

Регулярне проведення IT-аудиту необхідно для того, щоб вчасно виявити і усунути існуючі уразливості в ІС, визначити рівень надійності системи і попередити ризик втрати інформації. Крім того, комплексний аналіз роботи ІТ є обов’язковою умовою при впровадженні ІТ-стратегії розвитку бізнесу.

IT-аудит допомагає бізнесу:

  • виявити проблеми у функціонуванні ІС і знайти шляхи їх вирішення;
  • отримати звіт про ефективність технічного обслуговування інформаційних систем;
  • оптимізувати роботу існуючого обладнання і визначити потребу у закупівлі нової техніки;
  • вирішити задачу оптимізації витрат в області інформаційних технологій;
  • визначити рівень кваліфікації співробітників і злагодженість їх роботи.

Слід зауважити, що кожен вид бізнесу, незалежно від його масштабу, в умовах сучасного прогресу інформаційних технологій, потребує регулярної актуалізації ІТ інструментів. Саме такий підхід забезпечує будь-якій компанії процвітання і задовольняє постійно зростаючі запити споживача. Впровадження нових IT рішень – це необхідність, що дозволяє розширити сферу впливу бізнесу, а також оптимізувати всі його процеси – від взаємодії з клієнтами і співробітниками до підвищення інвестиційної привабливості компанії та формування її позитивного іміджу. Зважаючи на це кожна сучасна компанія має потребу в безперервному вдосконаленні ІТ-інфраструктури, невід’ємною частиною якого є проведення професійного ІТ-аудиту.

Наша команда має досвід і кваліфікацією для того, щоб допомогти вам вивести бізнес на новий рівень. Звертайтеся до нас за консультацією та допомогою по контактними даними, вказаними в шапці сайту, або залиште заявку, і ми вам передзвонимо!