Резервна копія в хмарі

Резервна копія в хмарі

У сучасному світі практично будь-який бізнес використовує в своїй роботі онлайн операції – надання послуг, проведення платежів, укладання контрактів. Дуже важливо зберігати ці дані і мати можливість звертатися до них в будь-який час, адже їх втрата може спровокувати збій робочого процесу, що загрожує серйозними наслідками. Запобігти цьому можна, якщо заздалегідь забезпечити не тільки безпечне зберігання, а й можливість відновлення інформації. Резервна копія або бекап бізнес-даних з легкістю справляються з цим завданням і захищають бізнес від втрати важливої ​​інформації.

Давайте розбиратися, що таке резервна копія або бекап і чому варто негайно замовити таку послугу у фахівців.

Що таке резервне копіювання?

Резервна копія (бекап) – додаткове збереження файлів і даних, яке забезпечує їх відновлення у випадках можливих помилок, глобального системного збою або хакерської атаки.

Втрата даних може стати справжньою катастрофою і навіть може призвести до краху бізнесу. Відновлення клієнтської бази або бухгалтерських даних займе чимало часу, в той час, як бізнес буде втрачати прибуток. До того ж, після подібних збоїв складно повернути репутацію надійної компанії.

На жаль, ніхто не може дати прогноз, коли саме відбудеться збій, але, на щастя, є спосіб уберегти себе від його негативного впливу – налаштувати резервне копіювання.

Яка інформація потребує резервного копіювання?

Не потрібно робити резервні копії всієї поспіль інформації, яка використовується в повсякденній роботі. Наприклад, якщо програми при збої легко перевстановити, то можна не робити їх бекап. Однак обов’язкового резервного копіювання потребує така важлива інформація як:

  • клієнтська база;
  • історія переговорів з клієнтами та партнерами;
  • документообіг;
  • дані про фінансові транзакції;
  • та інші важливі бізнес-дані.

Скориставшись нашими послугами Ви отримаєте не тільки гарантію збереження важливої інформації та місце для її зберігання в хмарі, а й партнера, в особі компанії KEY4, який якісно налаштує процес резервного копіювання, буде його контролювати і регулювати.

Які варіанти резервного копіювання існують?

Є різні варіанти бекапу, який передбачає такі параметри:

  • різновиди копіювання – може бути частковим або повним;
  • частота резервного копіювання – як часто зберігаємо;
  • період зберігання даних – наскільки довго зберігаємо.

Так, наприклад, якщо Ви робите резервне копіювання один раз в місяць, а збій стався за один день до нової резервної копії, то можливо відновити дані тільки двомісячної давності з останньої збереженої версії. Саме тому необхідно чітко розуміти для чого Вам потрібні бекапи, як часто їх потрібно робити і як довго зберігати. А це, в свою чергу, залежить від специфіки Вашого бізнесу. Дійсно, чим частіше копіюється інформація і чим довше вона зберігається, тим дорожче буде це коштувати. Проте витрачені на бекап суми незначні в порівнянні з тим, які збитки може понести компанія, якщо не вдасться відновити втрачені дані.

Наші фахівці допоможуть підібрати найбільш оптимальний для Вашого бізнесу варіант бекапу – його глибину, частоту, а також тарифний план для того, щоб Ви не витрачали гроші на те, що вам не знадобиться. При замовленні наших послуг, всі консультації ми надаємо безкоштовно!

Щоб отримати консультацію або замовити послугу з налаштування Резервної копії в хмарі, як у Києві, так і по Україні, необхідно зателефонувати за контактними номерами вказаними в шапці сайту або в розділі Контакти. Також, Ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотний дзвінок.