Сервер VS хмара: куди перенести важливі бізнес-системи?

Сервер VS хмара: куди перенести важливі бізнес-системи?

Масштабування бізнесу, збільшення штату співробітників – бажаний етап для будь-якого бізнесмена. Але, якщо раніше для ведення обліку та забезпечення роботи вам було досить таблиць в MS Excel і пари стаціонарних комп’ютерів, то тепер ваш бізнес вимагає більш серйозних рішень. Саме в цей момент перед бізнесменом виникає дилема: використовувати виділений сервер в офісі або перенести важливі бізнес-системи в хмару? Давайте розберемося об’єктивно і з позиції цифр.

Установка виділеного сервера в офісі

Ціна питання: 1500-2000 $ мінімальний старт без додаткових витрат

Переваги:

  • сервер завжди під рукою;
  • ви фізично бачите, ДЕ зберігаються ваші файли.

Саме остання перевага стає вирішальним, особливо для людей «старого гарту», які звикли все контролювати. Але, чи варто цей контроль всіх тих проблем і труднощів, які виникають при утриманні виділеного сервера? А вони є і значні.

Проблеми:

  • потрібна безперебійна подача електрики;
  • потреба в регулярному резервному копіюванні;
  • створення необхідних умов в приміщенні, де зберігається сервер (вологість повітря, температура), а це покупка додаткового кліматичного обладнання;
  • дорогі серверні комплектуючі, які потрібно міняти раз в 1-2,5 року;
  • щомісячні витрати на електроенергію і вентиляцію, які вас неприємно здивують;
  • найм системного адміністратора в штат компанії або замовлення аутсорсингу його підтримки.

Погодьтеся, що навіть заради 5 серверів всі ці труднощі і «головний біль» вам зовсім не потрібні.

Колокація серверів – та золота середина?

З огляду на бажання клієнта мати фізичний сервер в «полі зору» багато дата центрів пропонують послугу колокації сервера. Тобто ви купуєте виділений сервер, але зберігається він на території провайдера або компанії, з якою був укладений договір. Звучить майже ідеально, якби не одне «але».

Незважаючи на те, що сервер знаходиться на території дата-центру, обслуговувати його, купувати і міняти комплектуючі повинні ви або ваш адміністратор. Провайдер може надавати послуги обслуговування, але погодинно і за окрему плату (зрозуміло, високу). По суті, вони пропонують тільки місце і гарантують, що у них не буде перебоїв з електрикою і інтернетом. І все. Але, поки ваш адмін доїде до дата-центру, поки потрапить на територію, що охороняється, поки знайде і усуне несправність – ваш бізнес буде простоювати, а ви втрачати прибуток.

Перенесення бізнесу в хмару

Ціна питання: 40-100 $ в місяць

Переваги:

  • ви платите тільки за ресурси, які використовуєте;
  • не потрібно витрачатися на обладнання та комплектуючі;
  • резервне копіювання виконується регулярно;
  • ризики фізичного доступу до ваших файлів виключені, оскільки вони знаходяться за межами вашого офісу, а часто і країни;
  • не платите за електроенергію – тільки місячна абонплата.

Єдине, що вам потрібно буде зробити – підібрати команду техпідтримки, яка зможе взаємодіяти з техподдержкой дата-центру і оперативно вирішувати виникаючі питання. Наша компанія KEY4 пропонує комплексні послуги з налаштування та оренди віртуальних машин. Ми допоможемо вам заощадити витрати на використанні ІТ-ресурсів і отримати максимум користі.