Найняти штатного айтішника або віддати сервер на аутсорс?

Найняти штатного айтішника або віддати сервер на аутсорс?

У 21 столітті керівники всіх компаній рано чи пізно стикаються з питанням: «Як правильно організувати адміністрування серверів?». Не важливо, чи є у вас сервер в офісі, або ви користуєтеся хмарними технологіями – хтось повинен все це обслуговувати і стежити за справною роботою.

І тут виникає очевидний вибір – найняти в штат IT-фахівця або довірити обслуговування аутсорсингової компанії. У нашій країні міцно закріпилося розуміння, що аутсорс послуги – це дорого і небезпечно. Набагато краще найняти людину на ставку і постійно його контролювати. Але чи так це? Давайте розберемося.

Штатний айтішник – плюси і мінуси найму

З плюсів можна виділити:

  • Уявна економія. Вам здається, що, пропонуючи ставку, ви платите менше. Насправді, фахівець високої кваліфікації не погодиться працювати на мінімальну зарплату. Навпаки, бажання заощадити може призвести до підбору некваліфікованих фахівців.
  • Працівник завжди на виду, можна при необхідності «промотивувати» за невиконану роботу. Так, ви можете контролювати співробітника особисто, але чи це Вам потрібно? Ви витрачаєте свій час, нерви і сили на контроль, при цьому співробітник думає не про те, як швидко і ефективно зробити роботу, а досидіти до кінця робочого дня.

Мінусів такого співробітництва набагато більше:

  • Вам потрібно обладнати і оснастити робоче місце, витратитися на меблі і зробити безліч підготовчих заходів.
  • Не забувати платити премії, забезпечити соцпакетом і лікарняними.
  • Раз на рік співробітник попросить відпустку, і хто тоді буде стежити за справною роботою серверів?
  • Вам завжди потрібно особисто стежити за якістю роботи підлеглого, замість того, щоб думати, як масштабувати свій бізнес.
  • Робочий день фахівця закінчується о 18:00, а сервер працює 24/7. Турботи про несправності і поломки в нічний час ляжуть на вас.

Безумовно, вам може пощастити, і ви візьмете прекрасного фахівця, з яким укладете контракт на довгі роки, але навіщо вам ця лотерея, якщо є реально ефективні і недорогі рішення?

Аутсорсинг адміністрування серверів – доступне рішення для будь-якого бізнесу

Компанія KEY4 готова запропонувати вам перевірене і доступне рішення – адміністрування серверів.

Плюси співпраці з нами:

  • У команді KEY4 працюють фахівці з багаторічним досвідом вирішення завдань різного рівня складності. Ми настільки впевнені в кваліфікації наших співробітників, що надаємо гарантію.
  • Наша команда спостерігає за справністю роботи вашого сервера 24/7, і миттєво реагує на виникаючі проблеми і збої.
  • Ми працюємо на результат, а не просиджуємо робочий час, тому завжди пропонуємо ефективні рішення і беремо відповідальність на себе.
  • Всі питання, пов’язані з роботою сервера, ми беремо на себе. Ваше завдання – розвивати свій бізнес, і думати про перспективи.
  • 100% конфіденційність. Ми цінуємо і поважаємо кожного клієнта, тому гарантуємо збереження всіх даних. На підтвердження наших слів, ми укладаємо контракт про нерозголошення інформації.
  • Збереження інформації. Ми регулярно робимо резервне копіювання і оновлюємо операційні системи, бази даних, програмне забезпечення до новіших версій. Жоден файл не буде втрачено.

У вас невеликий бізнес? Вам потрібна періодична допомога з обслуговування сервера, і ви не хочете переплачувати за цілий місяць роботи підтримки? У нас є рішення! Погодинна оплата. Такий підхід дозволить вам заощадити, і при цьому отримати допомогу фахівця в той момент, коли ви розгублені або не знаєте, що робити.

Міфи про адміністрування серверів

Ми нерідко стикаємося з міфами і страхами, які є у клієнтів, щодо адміністрування серверів на аутсорсі. Давайте подивимося страху в очі, і розберемося чи такі вони реальні ці міфи?

Міф №1 – «мені хочуть впихнути платні послуги»

Швидше, навпаки, наша мета знайти максимально доступне і вигідне рішення для клієнта. Наведемо приклад з практики: до нас звернулася компанія, яка не могла вирішити проблему з хмарним сервером. Видавалася програмна помилка, з якою не могли впоратися. Штатний айтішник наполягав на покупці нового сервера, але це було дорого і довго. Результат роботи наших фахівців, після 4 безсонних днів, проблема була виявлена ​​і виправлена, і клієнтові не довелося витрачати велику суму на покупку, а також кілька днів на відновлення даних.

Міф №2 – «вся інформація зливається третім особам»

Ні. Всі приватні дані клієнта захищені законом, а партнерські відносини прописані в спеціальному договорі. Ми несемо юридичну відповідальність за всю отриману інформацію, тому сміливо гарантуємо 100% конфіденційність.

Міф №3 – «я не бачу співробітників, і не розумію кому плачу»

При необхідності наші фахівці можуть виїжджати в офіс, щоб допомогти з налаштуванням техніки або навчити персонал правильній роботі з сервером. Але, навіть якщо наша команда працює віддалено, ми 24/7 на зв’язку по телефону, в відео-чатах і месенджерах. Ми не йдемо у відпустку, у нас немає лікарняних і вихідних. Погодьтеся, свій сервер ви теж не бачите, але при цьому впевнені в його бездоганній роботі.

Зацікавилися послугами компанії KEY4, але все ще сумніваєтеся? Задайте питання нашому менеджеру і отримаєте персональну унікальну пропозицію, яка допоможе вам зробити правильний вибір. Телефонуйте за номером +38 (044) 333-71-87. Консультації БЕЗКОШТОВНІ.