Google Workspace (раніше відомий, як G Suite) – це набір хмарних інструментів і програмних продуктів, спрямованих на те, щоб зробити роботу вашого бізнесу більш продуктивною.
Програмні продукти компанії Google добре себе зарекомендували в усьому світі, і на сьогоднішній день ними користується понад 6 мільйонів компаній! Гугл бізнес пошта стала зразком безпеки і стандартом, на який рівняються всі поштові сервіси. З чого ще складається Google Workspace for Business? І як ці інструменти допоможуть у розвитку вашого бізнесу? Про все докладніше.
Що таке Google Workspace (раніше G Suite)?
Напевно, кожен з вас користувався Гугл Поштою. Тільки на відміну від персональної пошти, бізнес додатки мають більш розширений функціонал. Наприклад, збільшений розмір дискового простору, можливість підключити власний сайт, зробити корпоративну адресу пошти і багато іншого.
Google для компаній пропонує оптимальне співвідношення ціни і якості послуг, що надаються. Це ті ж улюблені і зрозумілі вам інструменти, тільки більш функціональні.
Доступні додатки в Google Workspace (G Suite)
Список додатків настільки різноманітний, що з легкістю покриє всі потреби сучасного бізнесу. Розглянемо кожен додаток більш докладно:
- G Suite Пошта. Дозволяє створити адресу у вашому домені – @your-company.com. Простий і знайомий інтерфейс, відсутність реклами, можливість ставити завдання і ділитися файлами.
- Drive (Диск). Розширений дисковий простір (в мінімальному тарифі – до 30 Гб, в більш розширених – 2 ТБ, 5 ТБ або необмежені). У більш розширених пакетах Business і Enterprise користувачі можуть працювати в спільному диску Team Drive. Це допомагає оптимізувати робочі процеси, і вирішувати їх одночасно, навіть перебуваючи в різних містах або країнах. На відміну від My Drive, де файли належать людині, в Team Drive вони належать всій команді, тому кожен учасник швидко знайде потрібні дані та інформацію, без додаткових запитів доступу.
- Календар. Планувати зустрічі, призначати Meet конференції, відправляти запрошення тепер стало ще простіше. Завдяки загальнодоступному календарю, кожен член команди бачить завантаженість і може планувати зустрічі або дзвінки без додаткових узгоджень.
- Google Docs. Створювати та форматувати документи в режимі реального часу стало ще простіше. Залишайте коментарі, обговорюйте деталі проекту з колегами та підрядниками, надавайте або обмежуйте доступ за посиланням.
- Google Sheets (Таблиці). Допомагають підводити підсумки, візуалізувати дані. Крім цього файли з Гугл Таблиць легко експортувати в формати .xlsx, .csv, .tsv, .ods, .pdf., Html, і zipped, а функція Explore допоможе поглибити аналіз даних.
- Google Slides. Створювати професійні презентації ще ніколи не було так просто. Ви можете, як використовувати готові шаблони, так і створити власний дизайн слайдів з нуля.
- Google Meet. Зустрічі в режимі реального часу – це сьогодні не розкіш, а нагальна потреба. За допомогою додатка Google Meet ви можете надати доступ до свого робочого столу, наочно показати презентації колегам або партнерам. Використовуйте аудіо- та відеодзвінки, і об’єднуйте всіх членів команди, як би далеко ви не знаходилися один від одного. При чому кількість учасників може досягати 250!
- Google Сейф. Зручний і надійний додаток, який допоможе зберегти, заархівувати, швидко знайти і експортувати дані. Також, тут ви можете зберігати копії договорів, паспортів, номери рахунків та іншу конфіденційну інформацію. Гугл Сейф відмінно синхронізується з іншими програмами: Google Chat, Hangouts або Google Meet.
- Google Chat. Кращий помічник в організації чату між співробітниками компанії. У Чаті можна вести пряму переписку, а також створювати групові чати – всі підключення надійно захищені.
- Cloud Search. Швидкий і ефективний пошук інформації в хмарі. Пошук ведеться по Google Drive, Gmail, Docs, Sheets, Slides, Calendars і іншим додаткам, які ви використовуєте.
- Google Keep (Нотатки). Зберігайте ідеї, завдання і важливу інформацію за допомогою сервісу Нотаток, а потім синхронізуйте дані з іншими пристроями. Це найпростіший і найшвидший спосіб записати потрібну інформацію, коли під рукою не виявилося ручки і аркуша паперу.
- Sites Creator. Google Workspace відкриває перед вами можливість створювати прості, інтуїтивно зрозумілі і адаптивні сайти без використання коду. Цей простий конструктор сайтів допоможе вам швидко зібрати лендінг або сайт-візитку, а також підключити до роботи інших членів команди.
- Google Forms. Потрібно створити опитування, анкету або зібрати статистичні дані серед клієнтів? Скористайтеся додатком Гугл Форми, який дозволяє стежити за результатами опитування в режимі реального часу, а також візуалізувати їх у вигляді діаграм.
- Google Classroom. Хто сказав, що навчаються тільки в школі? Підвищення кваліфікації співробітників, проведення майстер-класів та лекцій тепер стало простіше за допомогою програми Google Classroom. Додавайте мультимедійні дані, ставте завдання і фінальні тестування.
- Jamboard. Брейнсторм в онлайн-режимі – тепер не проблема. За допомогою додатка Jamboard креативні ідеї будуть генеруватися значно швидше. Діліться напрацюваннями, створюйте Jam-сесії, обговорюйте проекти в будь-якому зручному для вас місці.
Переваги використання інструментів Google Workspace
Складно переоцінити простоту і швидкість роботи з додатками. Завдяки потужній підтримці Гугл, інструменти завжди працюють швидко і точно, а конфіденційність і збереження даних – не викликають сумнівів. До переваг також можна віднести:
- Командну взаємодію в реальному часі. Google Workspace дозволяє спільно працювати з наступним зберіганням документів онлайн, отримувати доступ до них оффлайн, швидко збирати, консолідувати інформацію і виконувати безліч інших дій. Розробники Google гарантують доступність сервісів для користувача в 99,9%.
- Безпека, ліцензія. Користування службою не завдасть шкоди комп’ютеру або іншому пристрою, яке буде використовуватися для виходу в Інтернет.
- Відсутність реклами. Надзвичайно вагома перевага для користувача пошти та інших додатків Workspace for Business.
- Довговічність. Google і Microsoft існують вже багато років і, ймовірно, будуть продовжувати працювати і надалі. Це означає, що створені на їх базі ресурси не зникнуть і будуть доступні тривалий час.
- Адаптивний дизайн. Коректно відображається на мобільних пристроях. Завдяки цьому для роботи з ресурсами, створеними на базі хмарних сервісів цих компаній, співробітники підприємства зможуть використовувати особисті гаджети на базі Android, iOS або Windows.
- Простота і зручність. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс не вимагає додаткових інструкцій або пояснень по роботі з ним.
Що входить в пакет Google Workspace
Запропонований командою KEY4 набір послуг включає:
- консалтинг;
- підбір сервісів, актуальних для бізнесу;
- навчання співробітників підприємства з питань роботи з ресурсом;
- повноцінне адміністрування;
- супровід користувальницької роботи;
- оптимізація, управління витратами;
- звітність.
При виникненні питань в роботі продукту, наші фахівці запропонують ефективні рішення, позбавивши вас від необхідності комунікації з технічною підтримкою Google. Головний плюс співпраці з KEY4 – відкрита комунікація і максимально швидкий пошук рішень поставлених завдань в інтересах вашого бізнесу.
Електронна корпоративна пошта Gmail для вашої компанії
Веб-служба, яка почала свою роботу у квітні 2004 року, сьогодні об’єднує понад півтора мільярда активних користувачів.
У пакеті G Suite Гугл Пошта для бізнесу йде з допоміжними функціями, адаптованими для використання в середовищі бізнесу, в тому числі:
- адреси email з клієнтським доменом (@yourcompany.com);
- безвідмовну роботу 99,9% часу;
- від 30 гігабайт до необмеженої кількості вільного місця для зберігання;
- підтримка 24/7 від фахівців ІТ-аутсорсингу KEY4 – в чаті, електронною поштою та в телефонному режимі;
- можливість синхронізації з Microsoft Outlook і іншими поштовими сервісами;
- підтримка додатків для Gmail ззовні (з G Suite Marketplace).
Вартість послуг по впровадженню Google Workspace for Business
Команда KEY4 працює виключно на результат, пропонуючи клієнтам вигідний варіант взаємодії. Ми підбираємо рішення, згідно з конкретною ситуацією і бізнес-вимогам організації. Це може бути повний пакет щомісячних послуг або тільки часткова підтримка за певним тарифом. G Suite ціна розраховується індивідуально.
На початковому етапі ми надаємо первинну консультацію, визначаємося з пакетом G Suite для бізнесу, після допомагаємо замовнику з покупкою ліцензії, впроваджуємо хмарні служби в роботу, налаштовуємо права доступу. Надалі навчаємо користувачів роботі з сервісом і допомагаємо з оптимізацією витрат.
Залишилися питання? Плануєте дізнатися вартість G Suite? Хотіли б дізнатися вартість корпоративної пошти Gmail? Телефонуйте + 38-(044)-333-71-87 і замовте послугу за вигідними умовами! Також, ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотний дзвінок. Надаємо послуги в Києві та по всій Україні.
Як ми працюємо?
FAQ
Які інструменти для роботи надає Google Workspace (G Suite)?
G Suite for Business відкриває масу можливостей для будь-якої компанії: від створення корпоративної пошти, до спільної роботи всіх членів команди в програмних продуктах (Таблиці, Презентації, Чат, Диск, тощо).
Що входить в пакет Google Workspace?
Консалтинг, підбір сервісів, актуальних для бізнесу, навчання співробітників підприємства роботі з ресурсом, повноцінне адміністрування, супровід користувальницької роботи, оптимізація, управління витратами, звітність.
У чому відмінність між G Suite і Google Workspace?
Google Workspace – це ребрендинг платформи G Suite з рядом нових функцій. Тепер інструменти Google більш тісно інтегровані один з одним, а також отримали більш розширений функціонал.
Я працюю в крупній компанії – чи підійде нам Google Workspace?
Безумовно! Сервіси Google Workspace покриють потреби і великої організації, і молодої компанії.
Чому нам довіряють?
опыта
угод
ІТ-рішень
в підтримці
проектів
Відгуки клієнтів


KredoBank


Академія Інтелекта


Idealist


Боулінг-клуб Турбіна


FLEET5


Боулінг-клуб Джамбо


Типографія РЕАЛІ


РЦ "Лавіна"


ПШ Афіни


РВК Атілла


МЛ Діла


ПШ Афіни


МЛ IMD


САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР

