Google Workspace (раніше G Suite)

Google Workspace (раніше відомий, як G Suite) – це набір хмарних інструментів і програмних продуктів, спрямованих на те, щоб зробити роботу вашого бізнесу більш продуктивною.

Програмні продукти компанії Google добре себе зарекомендували в усьому світі, і на сьогоднішній день ними користується понад 6 мільйонів компаній! Гугл бізнес пошта стала зразком безпеки і стандартом, на який рівняються всі поштові сервіси. З чого ще складається Google Workspace for Business? І як ці інструменти допоможуть у розвитку вашого бізнесу? Про все докладніше.

Що таке Google Workspace (раніше G Suite)?

Напевно, кожен з вас користувався Гугл Поштою. Тільки на відміну від персональної пошти, бізнес додатки мають більш розширений функціонал. Наприклад, збільшений розмір дискового простору, можливість підключити власний сайт, зробити корпоративну адресу пошти і багато іншого.

Google для компаній пропонує оптимальне співвідношення ціни і якості послуг, що надаються. Це ті ж улюблені і зрозумілі вам інструменти, тільки більш функціональні.

Доступні додатки в Google Workspace (G Suite)

Список додатків настільки різноманітний, що з легкістю покриє всі потреби сучасного бізнесу. Розглянемо кожен додаток більш докладно:

  • G Suite Пошта. Дозволяє створити адресу у вашому домені – @your-company.com. Простий і знайомий інтерфейс, відсутність реклами, можливість ставити завдання і ділитися файлами.
  • Drive (Диск). Розширений дисковий простір (в мінімальному тарифі – до 30 Гб, в більш розширених – 2 ТБ, 5 ТБ або необмежені). У більш розширених пакетах Business і Enterprise користувачі можуть працювати в спільному диску Team Drive. Це допомагає оптимізувати робочі процеси, і вирішувати їх одночасно, навіть перебуваючи в різних містах або країнах. На відміну від My Drive, де файли належать людині, в Team Drive вони належать всій команді, тому кожен учасник швидко знайде потрібні дані та інформацію, без додаткових запитів доступу.
  • Календар. Планувати зустрічі, призначати Meet конференції, відправляти запрошення тепер стало ще простіше. Завдяки загальнодоступному календарю, кожен член команди бачить завантаженість і може планувати зустрічі або дзвінки без додаткових узгоджень.
  • Google Docs. Створювати та форматувати документи в режимі реального часу стало ще простіше. Залишайте коментарі, обговорюйте деталі проекту з колегами та підрядниками, надавайте або обмежуйте доступ за посиланням.
  • Google Sheets (Таблиці). Допомагають підводити підсумки, візуалізувати дані. Крім цього файли з Гугл Таблиць легко експортувати в формати .xlsx, .csv, .tsv, .ods, .pdf., Html, і zipped, а функція Explore допоможе поглибити аналіз даних.
  • Google Slides. Створювати професійні презентації ще ніколи не було так просто. Ви можете, як використовувати готові шаблони, так і створити власний дизайн слайдів з нуля.
  • Google Meet. Зустрічі в режимі реального часу – це сьогодні не розкіш, а нагальна потреба. За допомогою додатка Google Meet ви можете надати доступ до свого робочого столу, наочно показати презентації колегам або партнерам. Використовуйте аудіо- та відеодзвінки, і об’єднуйте всіх членів команди, як би далеко ви не знаходилися один від одного. При чому кількість учасників може досягати 250!
  • Google Сейф. Зручний і надійний додаток, який допоможе зберегти, заархівувати, швидко знайти і експортувати дані. Також, тут ви можете зберігати копії договорів, паспортів, номери рахунків та іншу конфіденційну інформацію. Гугл Сейф відмінно синхронізується з іншими програмами: Google Chat, Hangouts або Google Meet.
  • Google Chat. Кращий помічник в організації чату між співробітниками компанії. У Чаті можна вести пряму переписку, а також створювати групові чати – всі підключення надійно захищені.
  • Cloud Search. Швидкий і ефективний пошук інформації в хмарі. Пошук ведеться по Google Drive, Gmail, Docs, Sheets, Slides, Calendars і іншим додаткам, які ви використовуєте.
  • Google Keep (Нотатки). Зберігайте ідеї, завдання і важливу інформацію за допомогою сервісу Нотаток, а потім синхронізуйте дані з іншими пристроями. Це найпростіший і найшвидший спосіб записати потрібну інформацію, коли під рукою не виявилося ручки і аркуша паперу.
  • Sites Creator. Google Workspace відкриває перед вами можливість створювати прості, інтуїтивно зрозумілі і адаптивні сайти без використання коду. Цей простий конструктор сайтів допоможе вам швидко зібрати лендінг або сайт-візитку, а також підключити до роботи інших членів команди.
  • Google Forms. Потрібно створити опитування, анкету або зібрати статистичні дані серед клієнтів? Скористайтеся додатком Гугл Форми, який дозволяє стежити за результатами опитування в режимі реального часу, а також візуалізувати їх у вигляді діаграм.
  • Google Classroom. Хто сказав, що навчаються тільки в школі? Підвищення кваліфікації співробітників, проведення майстер-класів та лекцій тепер стало простіше за допомогою програми Google Classroom. Додавайте мультимедійні дані, ставте завдання і фінальні тестування.
  • Jamboard. Брейнсторм в онлайн-режимі – тепер не проблема. За допомогою додатка Jamboard креативні ідеї будуть генеруватися значно швидше. Діліться напрацюваннями, створюйте Jam-сесії, обговорюйте проекти в будь-якому зручному для вас місці.

Переваги використання інструментів Google Workspace

Складно переоцінити простоту і швидкість роботи з додатками. Завдяки потужній підтримці Гугл, інструменти завжди працюють швидко і точно, а конфіденційність і збереження даних – не викликають сумнівів. До переваг також можна віднести:

  • Командну взаємодію в реальному часі. Google Workspace дозволяє спільно працювати з наступним зберіганням документів онлайн, отримувати доступ до них оффлайн, швидко збирати, консолідувати інформацію і виконувати безліч інших дій. Розробники Google гарантують доступність сервісів для користувача в 99,9%.
  • Безпека, ліцензія. Користування службою не завдасть шкоди комп’ютеру або іншому пристрою, яке буде використовуватися для виходу в Інтернет.
  • Відсутність реклами. Надзвичайно вагома перевага для користувача пошти та інших додатків Workspace for Business.
  • Довговічність. Google і Microsoft існують вже багато років і, ймовірно, будуть продовжувати працювати і надалі. Це означає, що створені на їх базі ресурси не зникнуть і будуть доступні тривалий час.
  • Адаптивний дизайн. Коректно відображається на мобільних пристроях. Завдяки цьому для роботи з ресурсами, створеними на базі хмарних сервісів цих компаній, співробітники підприємства зможуть використовувати особисті гаджети на базі Android, iOS або Windows.
  • Простота і зручність. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс не вимагає додаткових інструкцій або пояснень по роботі з ним.

Що входить в пакет Google Workspace

Запропонований командою KEY4 набір послуг включає:

  • консалтинг;
  • підбір сервісів, актуальних для бізнесу;
  • навчання співробітників підприємства з питань роботи з ресурсом;
  • повноцінне адміністрування;
  • супровід користувальницької роботи;
  • оптимізація, управління витратами;
  • звітність.

При виникненні питань в роботі продукту, наші фахівці запропонують ефективні рішення, позбавивши вас від необхідності комунікації з технічною підтримкою Google. Головний плюс співпраці з KEY4 – відкрита комунікація і максимально швидкий пошук рішень поставлених завдань в інтересах вашого бізнесу.

Електронна корпоративна пошта Gmail для вашої компанії

Веб-служба, яка почала свою роботу у квітні 2004 року, сьогодні об’єднує понад півтора мільярда активних користувачів.

У пакеті G Suite Гугл Пошта для бізнесу йде з допоміжними функціями, адаптованими для використання в середовищі бізнесу, в тому числі:

  • адреси email з клієнтським доменом (@yourcompany.com);
  • безвідмовну роботу 99,9% часу;
  • від 30 гігабайт до необмеженої кількості вільного місця для зберігання;
  • підтримка 24/7 від фахівців ІТ-аутсорсингу KEY4 – в чаті, електронною поштою та в телефонному режимі;
  • можливість синхронізації з Microsoft Outlook і іншими поштовими сервісами;
  • підтримка додатків для Gmail ззовні (з G Suite Marketplace).

Вартість послуг по впровадженню Google Workspace for Business

Команда KEY4 працює виключно на результат, пропонуючи клієнтам вигідний варіант взаємодії. Ми підбираємо рішення, згідно з конкретною ситуацією і бізнес-вимогам організації. Це може бути повний пакет щомісячних послуг або тільки часткова підтримка за певним тарифом. G Suite ціна розраховується індивідуально.

На початковому етапі ми надаємо первинну консультацію, визначаємося з пакетом G Suite для бізнесу, після допомагаємо замовнику з покупкою ліцензії, впроваджуємо хмарні служби в роботу, налаштовуємо права доступу. Надалі навчаємо користувачів роботі з сервісом і допомагаємо з оптимізацією витрат.

Залишилися питання? Плануєте дізнатися вартість G Suite? Хотіли б дізнатися вартість корпоративної пошти Gmail? Телефонуйте + 38-(044)-333-71-87 і замовте послугу за вигідними умовами! Також, ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотний дзвінок. Надаємо послуги в Києві та по всій Україні.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

G Suite for Business відкриває масу можливостей для будь-якої компанії: від створення корпоративної пошти, до спільної роботи всіх членів команди в програмних продуктах (Таблиці, Презентації, Чат, Диск, тощо).

Консалтинг, підбір сервісів, актуальних для бізнесу, навчання співробітників підприємства роботі з ресурсом, повноцінне адміністрування, супровід користувальницької роботи, оптимізація, управління витратами, звітність.

Google Workspace – це ребрендинг платформи G Suite з рядом нових функцій. Тепер інструменти Google більш тісно інтегровані один з одним, а також отримали більш розширений функціонал.

Безумовно! Сервіси Google Workspace покриють потреби і великої організації, і молодої компанії.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор