Сучасні технології відрізняються надійністю і простотою в управлінні, але це не означає, що їх функціонування не потрібно контролювати. Моніторинг ІТ-інфраструктури підприємств допомагає відслідковувати продуктивність її роботи і вчасно реагувати на збої, які можуть вплинути на працездатність бізнесу.
Які завдання він вирішує?
Основне завдання моніторингу – цілодобовий контроль роботи інфраструктури або її найбільш критичних частин, що дозволяє ІТ-персоналу мінімізувати збої, з якими можуть зіткнутися користувачі. Що, в свою чергу, підвищує стабільність роботи і безперервність бізнес-процесу. Попереджений значить озброєний! Вся вигода і плюси випливають саме з цього.
ІТ-моніторинг дозволяє передбачати технічні та програмні неполадки, а також забезпечує:
- цілодобовий контроль над роботою всіх ресурсів в інфраструктурі;
- відстеження роботи всіх учасників інфраструктури з єдиного інтерфейсу;
- своєчасне повідомлення про збої співробітниками підприємства та ІТ-працівникам;
- дотримання регламентів роботи бізнес-систем;
- повідомлення про помилки в роботі ІТ-системи, з якими потрібно оперативно розібратися.
Впровадження автоматизованої системи моніторингу і контролю над функціонуванням інформаційної інфраструктури дозволяють зробити її роботу більш якісною. Це відбувається за допомогою оперативного виявлення і виправлення збоїв і неполадок, а також запобігання їх виникненню в майбутньому. В першу чергу це стосується найбільш критичних для бізнесу компанії сервісів.
Переваги
Відстеження роботи ІТ-систем має ряд переваг:
- повідомлення відповідальної особи про знайдені проблеми;
- спостереження за компонентами інфраструктури в реальному часі;
- значне скорочення кількості збоїв ІТ-інфраструктури;
- моніторинг за всіма системами з єдиного інтерфейсу;
- миттєве сповіщення про мережеві збої будь-яким зручним способом: e-mail, sms, Telegram, Slack, Microsoft Teams, тощо;
- скорочення загального простою ІТ-сервісів;
- запобігання можливих фінансових втрат внаслідок простою ІТ-систем.
Аналіз метрик і даних з систем моніторингу допоможе з’ясувати, яка ділянка системи вимагає модернізації. Результати моніторингу впливають на створення плану подальшого розвитку ІТ-інфраструктури, способи його реалізації.
Впровадження автоматичних моніторингових програм покращує якість техпідтримки, допомагає оптимізувати і правильно розподілити ресурси серверів, з’ясувати, чи є потреба в установці нового ПЗ для прискорення розвитку бізнес-ідей.
Вартість послуги
Компанія KEY4 проводить ІТ-аутсорсинг двох типів: за допомогою спеціального програмного забезпечення (ПЗ-агента) або зовнішніх перевірок з сервера.
Автоматичний моніторинг буде продуктивним при комплексному підході, що включає відстеження та аналіз роботи:
- Фізичних і віртуальних серверів;
- Працездатності ОС;
- Баз даних (MsSQL, MySQL, Oracle, PostgreSQL та інші);
- Мережевого обладнання (Wi-Fi точок доступу, маршрутизаторів, комутаторів та ін.);
- Моніторинг програм і сервісів (1С, CRM і багато іншого);
- Моніторинг доступності сервісів для користувачів, робочих станцій і телефонії;
Ми можемо зробити для клієнта план моніторингу та впровадити його в роботу ІТ-підрозділу компанії з подальшим навчанням користувачів. Дана послуга – частина пакету нашої техпідтримки. Таким чином, ми можемо забезпечити стабільність роботи бізнесу наших клієнтів.
Ми пропонуємо індивідуальні цінові рішення для клієнтів. Для роз’яснення проблемних питань, уточнення деталей і замовлення послуги в Києві і по Україні можна звернутися по телефону або залишити заявку на сайті.
Як ми працюємо?
FAQ
Які завдання вирішує моніторинг ІТ-інфраструктури?
Ключовою проблемою, яку він вирішує, є відстеження і аналіз продуктивності роботи сервісів і своєчасне запобігання збоїв і неполадок, прогнозування і планування розвитку ІТ-системи.
Які роботи входять в дану послугу?
Аналізується стан ІТ-структури, виділяються критичні вузли або точки, відбувається налаштування системи сповіщення, установка політики роботи з оповіщеннями на рівні інженерів техпідтримки та адміністраторів.
Яка вартість моніторингу IT-інфраструктури?
Для клієнтів, які користуються нашою техпідтримкою, послуга моніторингу включена у вартість пакету. Покупцям, яким потрібна допомога в налаштуванні моніторингу для їх ІТ-відділу, ціна розраховується індивідуально, в залежності від структури ІТ, типу моніторингу, потреб бізнесу.
Чому нам довіряють?
опыта
угод
ІТ-рішень
в підтримці
проектів
Відгуки клієнтів


KredoBank


Академія Інтелекта


Idealist


Боулінг-клуб Турбіна


FLEET5


Боулінг-клуб Джамбо


Типографія РЕАЛІ


РЦ "Лавіна"


ПШ Афіни


РВК Атілла


МЛ Діла


ПШ Афіни


МЛ IMD


САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР

