Моніторинг IT інфраструктури

Сучасні технології відрізняються надійністю і простотою в управлінні, але це не означає, що їх функціонування не потрібно контролювати. Моніторинг ІТ-інфраструктури підприємств допомагає відслідковувати продуктивність її роботи і вчасно реагувати на збої, які можуть вплинути на працездатність бізнесу.

Які завдання він вирішує?

Основне завдання моніторингу – цілодобовий контроль роботи інфраструктури або її найбільш критичних частин, що дозволяє ІТ-персоналу мінімізувати збої, з якими можуть зіткнутися користувачі. Що, в свою чергу, підвищує стабільність роботи і безперервність бізнес-процесу. Попереджений значить озброєний! Вся вигода і плюси випливають саме з цього.

ІТ-моніторинг дозволяє передбачати технічні та програмні неполадки, а також забезпечує:

  • цілодобовий контроль над роботою всіх ресурсів в інфраструктурі;
  • відстеження роботи всіх учасників інфраструктури з єдиного інтерфейсу;
  • своєчасне повідомлення про збої співробітниками підприємства та ІТ-працівникам;
  • дотримання регламентів роботи бізнес-систем;
  • повідомлення про помилки в роботі ІТ-системи, з якими потрібно оперативно розібратися.

Впровадження автоматизованої системи моніторингу і контролю над функціонуванням інформаційної інфраструктури дозволяють зробити її роботу більш якісною. Це відбувається за допомогою оперативного виявлення і виправлення збоїв і неполадок, а також запобігання їх виникненню в майбутньому. В першу чергу це стосується найбільш критичних для бізнесу компанії сервісів.

Переваги

Відстеження роботи ІТ-систем має ряд переваг:

  • повідомлення відповідальної особи про знайдені проблеми;
  • спостереження за компонентами інфраструктури в реальному часі;
  •  значне скорочення кількості збоїв ІТ-інфраструктури;
  • моніторинг за всіма системами з єдиного інтерфейсу;
  • миттєве сповіщення про мережеві збої будь-яким зручним способом: e-mail, sms, Telegram, Slack, Microsoft Teams, тощо;
  • скорочення загального простою ІТ-сервісів;
  • запобігання можливих фінансових втрат внаслідок простою ІТ-систем.

Аналіз метрик і даних з систем моніторингу допоможе з’ясувати, яка ділянка системи вимагає модернізації. Результати моніторингу впливають на створення плану подальшого розвитку ІТ-інфраструктури, способи його реалізації.

Впровадження автоматичних моніторингових програм покращує якість техпідтримки, допомагає оптимізувати і правильно розподілити ресурси серверів, з’ясувати, чи є потреба в установці нового ПЗ для прискорення розвитку бізнес-ідей.

Вартість послуги

Компанія KEY4 проводить ІТ-аутсорсинг двох типів: за допомогою спеціального програмного забезпечення (ПЗ-агента) або зовнішніх перевірок з сервера.

Автоматичний моніторинг буде продуктивним при комплексному підході, що включає відстеження та аналіз роботи:

  • Фізичних і віртуальних серверів;
  • Працездатності ОС;
  • Баз даних (MsSQL, MySQL, Oracle, PostgreSQL та інші);
  • Мережевого обладнання (Wi-Fi точок доступу, маршрутизаторів, комутаторів та ін.);
  • Моніторинг програм і сервісів (1С, CRM і багато іншого);
  • Моніторинг доступності сервісів для користувачів, робочих станцій і телефонії;

Ми можемо зробити для клієнта план моніторингу та впровадити його в роботу ІТ-підрозділу компанії з подальшим навчанням користувачів. Дана послуга – частина пакету нашої техпідтримки. Таким чином, ми можемо забезпечити стабільність роботи бізнесу наших клієнтів.

Ми пропонуємо індивідуальні цінові рішення для клієнтів. Для роз’яснення проблемних питань, уточнення деталей і замовлення послуги в Києві і по Україні можна звернутися по телефону або залишити заявку на сайті.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Ключовою проблемою, яку він вирішує, є відстеження і аналіз продуктивності роботи сервісів і своєчасне запобігання збоїв і неполадок, прогнозування і планування розвитку ІТ-системи.

Аналізується стан ІТ-структури, виділяються критичні вузли або точки, відбувається налаштування системи сповіщення, установка політики роботи з оповіщеннями на рівні інженерів техпідтримки та адміністраторів.

Для клієнтів, які користуються нашою техпідтримкою, послуга моніторингу включена у вартість пакету. Покупцям, яким потрібна допомога в налаштуванні моніторингу для їх ІТ-відділу, ціна розраховується індивідуально, в залежності від структури ІТ, типу моніторингу, потреб бізнесу.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

logo-client-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
logo-client-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
logo-client-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
logo-client-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
logo-client-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
logo-client-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
logo-client-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
logo-client-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
logo-client-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
logo-client-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
200x150_logo-client-IMD
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
200x150_logo-client-Savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор