Професійне обслуговування і своєчасна модернізація комп’ютерних технологій впливає на стабільну роботу і розвиток компанії. ІТ-інфраструктура сьогодні є невід’ємною частиною ведення бізнесу. Адмініструванням систем займаються внутрішні ІТ-відділи або аутсорсингові компанії, що виконують великий спектр завдань: від установки технічного оснащення, до налаштування та оновлення програмного забезпечення.
Якісне ІТ обслуговування від KEY4
KEY4 надає технічну підтримку тим, хто хоче розвивати свій бізнес в ногу з часом при оптимальному рівні витрат, без урахування індивідуальних потреб ІТ-персоналу, просто оплачуючи абонентські платежі за те, щоб «все це ІТ» працювало відповідно до вимог бізнесу. Представники нашої компанії дають змогу захистити інформацію клієнта від хакерських атак, збоїв у функціонуванні серверів, знизити навантаження на пристрої і менеджмент, тощо.
Працюючи за SLA-угодою з чітко прописаним переліком послуг, консультанти надають можливість віддаленого інструктажу, а також допомагають складати керівництво по роботі з ІТ-інструментами для співробітників.
Що входить в IT-підтримку
Ми формуємо пакет послуг техпідтримки для клієнтів на підставі основних процесів, які вимагають супроводу для ефективної роботи ІТ. При цьому клієнтам доступний широкий асортимент додаткових послуг, до яких можна звертатися при необхідності. Таким чином ми дбаємо про те, щоб клієнт оплачував тільки ті послуги, які йому необхідні на постійній основі, а в екстрених випадках міг гарантовано розраховувати на кваліфіковану допомогу, за додаткову плату.
Об’єм щомісячних послуг в пакеті залежить від конкретної ІТ-інфраструктури замовника. Техпідтримка зазвичай передбачає:
- адміністрування серверів;
- установку оновлень;
- моніторинг та усунення несправностей;
- налаштування і контроль резервного копіювання;
- адміністрування мережевого обладнання;
- техпідтримка специфічного ПЗ;
- техпідтримка ПК співробітників.
Зазвичай всі роботи проводяться віддалено, при необхідності інженери можуть приїхати до замовника.
Як це працює
Основна функція техпідтримки – забезпечення стабільного безперервного робочого процесу. Об’єм послуг техпідтримки бізнесу визначається структурою ІТ і рівнем автоматизації процесів. Ми виділяємо два варіанти техпідтримки – постійну і за зверненням.
Постійна має чітку структуру з описаним набором послуг і регулярними платежами. Такий варіант роботи стабільніший з точки зору як виконання регламентних робіт, так і планування витрат.
За зверненням – немає переліку постійних послуг і платежів, користувачі надсилають заявки на обслуговування, і інженери вирішують тільки ті проблеми, які вказуються клієнтами. В такому випадку оплата залежить від виду виконуваних робіт і фактично затраченого часу.
Особливості техпідтримки залежать від вимог користувача. Потреби молодого бізнесу та компаній-гігантів будуть відрізнятися.
Переваги
ІТ-підтримку надають для оптимізації і безпеки всієї ІТ інфраструктури підприємства, підвищення продуктивності функціонування сервісів та ін. Вона дозволить забезпечити:
- економію – обслуговування комп’ютерів, серверів і систем від фахівців обійдеться дешевше, ніж наймання декількох штатних працівників;
- професійний підхід – менеджери і ІТ-інженери допоможуть запобігти і виправити як дрібні неполадки, так і масштабні збої;
- стабільність – постійний моніторинг стану інфраструктури забезпечує відмовостійкість і забезпечення стабільної роботи систем;
- безпека – обов’язкова наявність і оновлення ПЗ, що запобігає хакерським і вірусним атакам;
- адміністрування – управління ІТ-інфраструктурою, виявлення критичних ділянок, усунення неполадок і збоїв.
Для отримання консультації з техпідтримки або замовлення послуг в Києві і по Україні від компанії KEY4 можна залишити заявку на сайті.
Як ми працюємо?
FAQ
Які роботи входять в дану послугу?
З досвіду знаємо, що не існує однакових ІТ-інфраструктур, тому під ваш конкретний кейс буде підбиратися необхідний пакет з нашого асортименту послуг: техпідтримка IT-інфраструктури для підвищення продуктивності сервісів, що використовуються, і скорочення витрат; моніторинг стану обладнання і ПЗ 24/7; адміністрування баз даних і виявлення критичних місць продуктивності; своєчасна модернізація комп’ютерів і софтвера; налаштування серверів та усунення несправностей в їх роботі; технічна підтримка віртуальних серверів і сервісів; налаштування, розширення і обслуговування комп’ютерних мереж для збільшення швидкості передачі даних і оптимізації робочого процесу; встановлення антивірусних програм, створення систем резервного копіювання, тощо.
Яка вартість підтримки ІТ інфраструктури?
Вартість розраховується залежно від архітектури ІТ, кількості серверів і користувачів, рівня SLA, який вимагає бізнес.
Види підтримки ІТ інфраструктури
Виділяють повну і часткову підтримку. Перша включає комплексний супровід апаратних і програмних пристроїв інфраструктури компанії, в тому числі, і налагодження офісної телефонії, IT моніторинг, оптимізація серверів і СУБД. При частковій підтримці ми отримуємо певну частину ІТ-структури, наприклад: супровід мережі, ПК, пошти або будь-якого іншого окремо взятого компонента ІТ або ж працюємо за зверненнями від користувачів клієнта.
Чому нам довіряють?
опыта
угод
ІТ-рішень
в підтримці
проектів
Відгуки клієнтів


KredoBank


Академія Інтелекта


Idealist


Боулінг-клуб Турбіна


FLEET5


Боулінг-клуб Джамбо


Типографія РЕАЛІ


РЦ "Лавіна"


ПШ Афіни


РВК Атілла


МЛ Діла


ПШ Афіни


МЛ IMD


САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР

