Розміщення сервера в дата центрі

В сучасних реаліях, оптимальним варіантом для утримання офісної IT-інфраструктури є хмарні технології. Це безпечно, виключає великі бюджетні витрати і не викликає проблем з обслуговуванням. Але, далеко не всі підприємства і фірми здатні відмовитися від експлуатації фізичного обладнання. Є ситуації, коли цього вимагає законодавство, в інших випадках – неможливість адаптації ПЗ. Так чи інакше, офіс організації – не місце для зберігання обладнання, тому слід замислитися про розміщення техніки в дата центрі.

Послуга розміщення серверів у ДЦ в Україні затребувана серед компаній і фізичних осіб, а також телеком-операторів. Забезпечує стабільну і безперебійну роботу клієнтського обладнання та серверів – охолодження, постійне електроживлення, моніторинг та технічну підтримку 24/7, а також швидкісні канали зв’язку.

Переваги розміщення сервера в дата центрі

  • Відповідність стандартам надійності інфраструктури та обладнання (TIER III). А саме:
    • Пожежна безпека – вам не потрібно витрачати гроші на установку складної пожежної системи. Захист від пожежі в дата центрі організовано професійно і на вищому рівні.
    • Відсутність пилу – запорука довговічності серверів і один з чинників їх справної роботи.
    • Постійна вологість – в дата центрі створені всі умови для правильного зберігання серверів, яких дуже складно, а іноді і неможливо домогтися в офісі.
    • Постійний температурний режим забезпечується, завдяки правильно налагодженій системі кондиціонування.
    • Використання безлічі провайдерів (каналів зв’язку) – зазвичай, одна з причин простою сервера – несправності з боку інтернет-провайдера. Дата центр співпрацює не з одним, а відразу декількома провайдерами, щоб при виникненні простою або загрози злому, оперативно перенаправити трафік.
    • Резервне електроживлення – підтримка постійної потужності, частоти і напруги – не просто перевага, а гостра необхідність для роботи фізичних серверів. Завдяки генераторам, робота серверів буде підтримуватися протягом 2-3 днів, навіть при відсутності електроенергії.
    • Фізичний захист – в дата центрі організований постійний відеоконтроль, а пост охорони з персоналом працює 24/7.
  • Оптимізація витрат CAPEX (нескінченні капітальні витрати), які власник сервера витрачає на створення, ведення та експлуатацію власного центру обробки даних. При наявності 1 або 2 фізичних серверів такі витрати невиправдані.
  • Доступ до тимчасової оренди інформаційно-технологічних ресурсів в ДЦ без необхідності покупки.
  • Економія витрат коштів ІТ департаменту.
  • Безпека обладнання, захист від крадіжки і пошкоджень третіми особами (великі дата центри охороняються спеціальними структурами).
  • Надання потужностей в хмарі на момент переїзду.
  • Лояльна вартість послуг і цілодобова технічна підтримка.

Чому це вигідно

Власна серверна вимагає відповідного обладнання, окремого місця для установки, безперебійного живлення. Крім того, необхідно дотримуватися кліматичних умов в приміщенні, щоб виділений сервер не вийшов з ладу. Організувати всі умови проблематично – набагато простіше і дешевше замовити розміщення сервера в дата центрі в Києві та інших містах України.

Професіонали KEY4 подбають про перенесення серверного обладнання, виключивши ризики простою і поломки під час транспортування. Сервер під їхньою опікою – це також відсутність додаткових витрат на планування, переїзд та подальшу підтримку.

Вартість розміщення серверів

Абонентська плата послуги колокейшн розраховується в індивідуальному порядку, відповідно до тарифів обраного дата-центру. Ціна залежить від таких факторів:

  • юніти, що використовуються (кількість обладнання);
  • потужність;
  • кількість розеток;
  • кількість і пропускна спроможність каналів;
  • кількість орендованих мережевих портів;
  • інтерфейс для віддаленого моніторингу.

Додаткові витрати клієнт понесе за використання таких ресурсів: SATA/SSD/NVMe накопичувач, IP адреси, додатковий UNIT, оренда стійкі або програмного забезпечення, захист від DDoS-атак, додатковий порт на комутаторі. Дізнайтеся, скільки буде коштувати оренда місця в дата центрі, поспілкувавшись з нашими менеджерами.

Потрібна консультація?

Потрібно розмістити сервер в дата центрі? Телефонуйте за телефоном +38 044 333 71 87, або пишіть на пошту INFO@KEY4.COM.UA. Хочете, щоб фахівці KEY4 підібрали дата-центр на основі Ваших вимог і побажань? Заповніть «Замовити послугу», щоб ми могли з Вами зв’язатися.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Реальна економія на введенні та експлуатації власного сервера. Крім цього, ваші дані будуть під цілодобовою фізичною охороною, зберігатися в ідеальних кліматичних і температурних умовах, а також захищені від несанкціонованого злому.

Умовно процес перенесення в дата центр можна розділити на чотири основні етапи. Підготовка – вибір дата центру і команди інженерів для перенесення.

Інвентаризація – опис всієї техніки і складання плану перенесення.

Перенесення – перенесення обладнання та його налаштування для роботи на новому майданчику.

Запуск – введення в експлуатацію всього обладнання, яке було переміщено.

Вартість розміщення сервера в дата центрі індивідуальна і розраховується, виходячи з потреб клієнта, кількості серверів, наявності додаткових послуг.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор