Установка системи контролю доступу (СКУД)

Установка СКУД – опція, яка дозволяє спростити роботу охоронного сектора і кадрової служби на підприємстві. Це об’єднаний комплекс під управлінням спеціалізованого програмного забезпечення. Правильний монтаж СКД – ключова умова роботи електронних блоків і обладнання системи.

Переваги монтажу системи контролю доступу

Інсталяція системи дозволяє модернізувати і поліпшити контроль і безпеку в будівлі:

  1. Підрахунок робочого часу. Крім функцій з безпеки, модуль контролює вхід і вихід співробітників. 
  2. Гнучкість системи. Дистанційне керування, можливість віддалено відкривати і закривати доступ і інші функції роблять використання СКД раціональним і вигідним.
  3. Розподіл доступу. За допомогою налаштувань можна забезпечити доступ до одних приміщень і обмежити до інших. Так, один співробітник може заходити в сектор А, але не зможе увійти в сектор В.
  4. Контроль перебування. Лімітувати час знаходження в різних частинах підприємства: після роботи, в робочий час, на вихідних або в обідню перерву. Параметри налаштовуються.
  5. Обмеження входу стороннім. За допомогою системи обмежується доступ до об’єкта або на територію третіх осіб в будь-який час доби.
  6. Ідентифікація відвідувачів. Співробітники потрапляють на територію за допомогою персонального ключа. Дані про використання такого ключа зберігаються в системі.
  7. Різний рівень персоналізації доступу. В якості пропуску може використовуватися електронний ключ, відбиток пальця, сітківка ока, фото з бази даних компанії.
  8. Надійність. Комплекс дозволяє підвищити безпеку. Завдяки автоматизації більшості процесів, досить одного оператора, який буде приймати рішення в форс-мажорних ситуаціях.

 

Етапи установки СКУД

Процес монтажу складається з декількох етапів:

  1. Аналіз об’єкта.
  2. Проектування і моделювання.
  3. Затвердження та підписання договору.
  4. Інсталяція елементів.
  5. Налагодження і навчання.

Кожен етап – важливий крок у створенні ефективної і надійної СКД. Розглянемо їх детальніше.

Діагностика об’єкта

Проводиться експертиза будівлі, а також діагностика інженерних комунікацій. Виконуються попередні розрахунки для проекту і складається схема приміщення з розмежуванням точок доступу. 

Проектування і моделювання

На підставі наявної інформації створюється проект, відповідно до стандартів. Залежно від типу споруди та виду системи, підбирається оптимальне обладнання та конструктивні рішення. Також створюється план для наочної демонстрації роботи всіх елементів системи, формується кошторис.

Затвердження проекту

Готову модель надають замовнику для узгодження, вносяться правки і зауваження. Погоджений варіант приймається в подальшу роботу.

Інсталяція

Монтаж системи контролю доступу залежить від того, який тип конструкції був обраний. Головне завдання – грамотна інтеграція всіх підсистем: протипожежної безпеки, відеоспостереження в єдиний комплекс.

Мережеві СКД встановлюються на базі внутрішньої мережі компанії. Якщо ж інженерних комунікацій немає, то проводиться прокладка кабелів для з’єднання всіх елементів в єдиний комплекс.

Бездротові СКОД (СКУД) застосовують технології останнього покоління. Зв’язок відбувається за допомогою Wi-Fi з’єднання або модулів 3G/LTE. Це скорочує час на монтаж обладнання, але робить налаштування набагато складнішим.

СКД складається з 4 елементів:

  1. Ідентифікатори – електронні ключі. Можуть бути у вигляді брелоків, карт, кодів, відбитків пальців, сканування сітківки, аналіз фото.
  2. Контролери – по суті це приймач даних. На підставі введених параметрів, відбувається заданий алгоритм дій: відкрити/закрити доступ, зафіксувати проникнення, передати сигнал, тощо.
  3. Зчитувач – спеціалізоване обладнання для обробки даних.
  4. Механізми, що перегороджують прохід – для блокування входу використовуються відповідні конструкції: шлагбауми, шлюзові камери, ворота, замки, турнікети.

Установка СКД в офіс або на підприємство вимагає високого рівня компетенції від майстра. Тому, роботу краще довіряти тільки професіоналам.

Налагодження і навчання персоналу

На завершення монтажно-будівельних робіт проводиться тестування комплексу, а також наочна демонстрація особливостей роботи системи.

Вартість монтажу СКУД

Приблизну ціну робіт можна дізнатися в процесі телефонної консультації. Остаточна вартість залежить від переліка факторів:

  • перелік обладнання та його якість;
  • складність інтеграції в інші інженерні комунікації підприємства;
  • індивідуальні особливості об’єкта;
  • вид комплектуючих і умови роботи.

Всі ці параметри визначаються тільки після виїзду майстра на об’єкт.

Переваги співпраці з KEY4

Аутсорсингова компанія KEY4 виконує весь спектр робіт. У штаті організації висококваліфіковані фахівці і все необхідне обладнання. Завдяки цьому ми можемо провести грамотний монтаж всіх компонентів системи:

  1. Встановлення запірних пристроїв – їх необхідно монтувати в пунктах проходу. Для реалізації завдання наші фахівці використовують електромеханічні і електромагнітні блокатори. Ми рекомендуємо встановлювати електромагнітні замки, так як в цьому типі конструкцій простіше реалізувати аварійне відкриття – досить перекрити подачу електрики.
  2. Монтаж контролерів – це пункт проходу, який служить роздільником на дві зони: внутрішню і зовнішню. Проводиться послідовне налаштування електромагнітних замків, підключення ланцюгів живлення. Налаштовуються протоколи передачі даних.
  3. Установка зчитувачів – один з найпростіших етапів, має на увазі фіксацію ідентифікаторів в зоні проходу.

Компанія KEY4 – приватне ІТ-підприємство. Ми не просуваємо власні розробки і не є посередниками виробників. Тому для співпраці з клієнтами використовуємо найкращі сучасні рішення та обладнання різних брендів. Завдяки такому підходу і рівню компетенції, організація за понад 10 років закрила більше 4 000 угод в Києві і Україні.

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

СКОД (рос. – СКУД) дозволяє оптимізувати всі процеси, підвищити безпеку на підприємстві та контроль за роботою співробітників.

Монтаж системи складається з наступних етапів: первинна оцінка об’єкта; вибір типу СКУД і створення проекту; узгодження проекту і кошторису; установка обладнання та підключення; тестування і навчання персоналу.

Вартість залежить від розміру приміщення, складності реалізації, якості обладнання, комплектуючих.

KEY4 працює понад 10 років, має високий рівень довіри з боку клієнтів, працює в рамках стандартів галузі.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор