Віртуальний офіс для бізнесу

Все ще вважаєте, що сервер підприємств, який стоїть в офісі, це безпечне і надійне місце для ваших корпоративних даних? Звичайно, спокійніше, коли потужності, де зберігається важлива і конфіденційна робоча інформація, знаходяться перед очима. Але чи так це насправді?

Функціонування сервера залежить від багатьох зовнішніх чинників: стабільності електромережі, хакерських атак, вірусів і банального фізичного злому. У таких випадках бізнес просто зупиняється, оскільки без доступу до робочих додатків співробітники компанії не можуть реєструвати і проводити операції. Перестрахуватися від цих та інших форс-мажорів компанії допоможе повне перенесення даних в хмару. Дублювання інформації на віртуальний офіс відбувається по захищених каналах зв’язку, виключаючи витік.

Що таке віртуальний офіс і яке його призначення

Віртуальний офіс – це комплекс послуг, що дозволяє створити IT-структуру бізнесу, незалежно від масштабів, і без фізичної прив’язки. Принцип функціонування системи полягає в інтеграції важливих даних і програм підприємства на віддалену машину, що забезпечує їх цілісність, захищеність, доступ в будь-який час.

Віртуальний офіс в хмарі – також чудова можливість організувати роботу сегментів бізнесу, територіально розкиданих один від одного. Інтеграція в єдину систему співробітників компанії з різних міст, і навіть країн, гарантує ефективну комунікацію і швидке рішення поставлених завдань. Мобільність офісу дозволяє працювати з будь-якої точки світу, маючи під рукою один лише ноутбук. В умовах карантину дана можливість стає особливо цінною.

Ще однією перевагою офісу в хмарі є економія фінансів. Служби віддаленого зберігання даних не потребують комп’ютерів з установленими на них програмами, які обслуговують сисадміни. Оренда ліцензій від провідних розробників ПЗ виключає необхідність покупки повного пакета.

Складнощі при впровадженні хмарного офісу

Міграція даних на віддалений сервер може супроводжуватися деякими труднощами. Перш за все, це залежить від масштабу і складності робочого середовища. Іноді зведення всіх робочих процесів на хмарний сервер викликає чималі проблеми через застарілу архітектуру, яку використовували на підприємстві.

Інша поширена проблема – неможливість перенесення даних в хмару через недостатньо розвинений широкосмуговий доступ до інтернету в регіоні замовника.

Перехід на нове забезпечення часто викликає труднощі в роботі, але у випадку з офісом в хмарі такої проблеми не буде. Працівники компанії продовжують працювати в повноцінному, добре знайомому їм робочому середовищі.

Наші послуги

Надаючи послугу «Офіс в хмарі», ми:

  • самостійно переносимо вашу базу даних на віртуальний сервер;
  • організуємо резервний майданчик (бекап на будь-яку кількість днів, єдину систему кластерів для забезпечення безперебійної роботи);
  • займаємося побудовою індивідуальної хмари;
  • надаємо технічну підтримку на всіх етапах;
  • налаштовуємо захист сервера і ваших даних;
  • підключаємо програмне забезпечення і ключ захисту, проводимо роботи з налаштування;
  • забезпечимо інструментами комунікації географічно віддалених учасників команди;
  • забезпечимо контроль проміжних і кінцевих результатів роботи.

Вартість впровадження віртуального офісу

В рамках стандартного пакета, клієнти KEY4 отримують можливість працювати з віддаленими робочими столами від 2 співробітників. Дані компанії зберігаються на захищеному швидкісному диску. Ціна послуги залежить від параметрів, які необхідні.

При потребі з боку замовника, ми організуємо віртуальний офіс в Києві більших масштабів, збільшивши число залучених ядер виділеної машини, обсяг пам’яті і швидкісного диска, а також кількість IP-адрес. Для самостійного розрахунку оренди сервера в Дата-центрах України та Європи (відповідних Tier 3) використовуйте калькулятор VPS на нашому сайті.

Залишилися питання? Потрібна консультація з послуги «Офіс в хмарі»? Зверніться до наших менеджерів! Фахівці пропонують оптимальне рішення для вашого бізнесу за привабливою ціною. Від вас потрібно лише бажання і готовність співпрацювати.

Щоб зв’язатися з нами, телефонуйте +38-(044)-333-71-87. Надаємо послуги в Києві та по всій Україні. 

Читати повністю

Як ми працюємо?

Отримуємо заявку
Вивчаємо завдання
Складаємо план
Реалізуємо проект
Супроводжуємо рішення

FAQ

Віртуальний офіс – це комплексний пакет онлайн бізнес-рішень, що дозволяє легко працювати з будь-якої точки світу, ефективно взаємодіяти з колегами, не жертвуючи перевагами фізичного офісу. А також захистити важливі і конфіденційні дані підприємства.

Інтегрувати віртуальний офіс у компанії буває складно через недостатньо розвиненого широкосмугового доступу до інтернету в регіоні замовника. Але подібне буває вкрай рідко. Ймовірні нюанси переходу в хмару для вашого бізнесу зможуть оцінити фахівці KEY4.

Організація віртуального офісу здійснюється відповідно до клієнтських потреб. У послугу впровадження віртуального офісу дублювання баз даних на хмарний офіс, організація резервного майданчику, технічна підтримка, налаштування систем захисту сервера, налаштування робочих станцій, підключення програмного забезпечення та багато іншого.

Ціна стандартного пакета KEY4 (можливість роботи з віддаленими робочими столами до 5 співробітників, диск SSD 70 Гб, пам’ять 4 Гб, бекап 3 дні) – $41. Вартість послуг може змінюватися в залежності від конфігурації VPS.

Чому нам довіряють?

+
Лет
опыта
Закрито
угод
Інтегровано
ІТ-рішень
Сервісів
в підтримці
Реалізовано
проектів

Відгуки клієнтів

clients-ai
Академія Інтелекта
Дякуємо, компанії KEY4 за технічну та ІТ підтримку нашої школи. Вони нам дуже допомогли в перехідному періоді: перенесли бухгалтерське ПЗ і бази даних в хмару, допомогли розібратися бухгалтеру як працювати на віртуальному сервері. Також ми зверталися в компанію за допомогою з проектування та налаштування мережі - їх фахівці істотно поліпшили стабільність роботи мережі та інтернету в школі, і, в процесі, навіть допомогли продати непотрібну для школи техніку. Ми рекомендуємо компанію KEY4, як надійного ІТ і технічного підрядника.
Директор
clients-idealist
Idealist
Запустити точку продажу з нуля виявилося не так просто, як ми спочатку планували. Тому партнерство з KEY4 було дуже своєчасним і корисним для нас. Придбання обладнання, монтаж мережі і підключення всієї техніки пройшли гладко. Хлопці взяли на себе спілкування з підрядниками, все проконтролювали, і ми змогли запуститися в термін. Окрема подяка, за вміння працювати в стислі терміни, тому що дата відкриття була призначена заздалегідь і у нас був дедлайн, який без допомоги фахівців KEY4 був би не реальний.
Директор
clients-turbina
Боулінг-клуб Турбіна
Дякуємо компанії KEY4 за якісно виконану роботу, результатом якої стала синхронізація ряду систем. Це істотно заощадило час на обробку даних нашими співробітниками. Ніякої додаткової інформації вводити тепер не потрібно. Розробка внутрішнього API дуже нам допомогла. Завдання техпідтримки завжди виконуються оперативно і злагоджено.
Виконавчий директор
clients-fleet5
FLEET5
За час співпраці нам були надані такі послуги як: консалтинг, іт-закупівлі, послуги техпідтримки і проектний менеджмент, які ми використовуємо по сьогоднішній день в разі потреби. Глибоке знання ІТ можливостей бізнесу, партнерський підхід, гнучке ціноутворення та системний підхід до вирішення завдань - відмінні риси команди KEY4.
Директор
clients-djumbo
Боулінг-клуб Джамбо
Дякую фахівцям компанії KEY4 за високу якість наданих послуг в рамках супроводу проекту оптимізації роботи нашого клубу. У числі послуг компанії хочу виділити послугу ІТ-закупник, якою ми скористалися з метою підбору, закупівлі нового обладнання і продажу непотрібного. Хочу відзначити раціональність фахівців в плануванні ІТ-витрат в інтересах клієнта. Окрема подяка співробітникам техпідтримки користувачів за злагоджену і чітку роботу. Для нас вкрай важливо мати таких партнерів, як KEY4.
Керуючий
clients-realy
Типографія РЕАЛІ
Довго користувалися послугами приходящого адміністратора, але, після злому бази даних облікової системи, зрозуміли, що треба щось міняти. Звернулися в KEY4 за рекомендацією для комплексного обслуговування ІТ-структури. Фахівці компанії виконали перенастроювання ІТ-ресурсів і перенесення наших серверів в дата-центр. Також скористалися послугою ІТ-закупник, що допомогло нам реалізувати непотрібну техніку і закупити нову. Дякуємо вам за якісну роботу, оперативність у вирішенні наших завдань. Рекомендуємо компанію KEY4, як надійного партнера.
Директор
clients-lavina
РЦ "Лавіна"
Хочемо висловити подяку фахівцям KEY4 за надання послуги створення "ІТ-інфраструктури під ключ". Командою було здійснено запуск більшості напрямків торгового центру з нуля. Були оптимізовані витрати на закупівлю обладнання. В результаті проведеного проекту фахівцями KEY4 був отриманий максимально автоматизований торгово-розважальний комплекс. Дякуємо проектній команді за відмінний результат, а також продовжуємо плідну співпрацю!
Виконавчий директор
clients-athens
ПШ Афіни
Відкриття нової школи поставило перед керівництвом серйозне завдання: необхідно було з нуля запустити ключові бізнес-процеси, для чого потрібно було провести ІТ-закупівлі, монтажні роботи, установлення, налагодження та роботу з подальшою техпідтримкою інфраструктури. Команда KEY4 реалізувала проект, починаючи з підбору обладнання, закінчуючи впровадженням та технічною підтримкою апаратних засобів і програмного забезпечення. Одним з визначальних чинників при виборі ІТ-компанії були вигідні фінансові умови і чітке проведення запланованих робіт. Дякуємо, колективу KEY4, за надану комплексну послугу з відкриття нової шкільної площадки, за вирішення всіх технічних, організаційних і, до того ж, «паперових» запитань, яких було б вкрай багато, звернися ми до різних постачальникам ІТ-послуг, то результат був б не таким передбачуваним і якісним.
Директор
clients-atilla
РВК Атілла
При проведенні реструктуризації компанії було прийнято рішення про передачу ІТ-задач на аутсорс. Першим позитивним досвідом роботи з KEY4 була перенастроювання і організація роботи IT інфраструктури. Роботи були проведені швидко, технічно і майже непомітно для нас. Далі йшов досвід з техпідтримки: завдання користувачів вирішувалися швидше і якісніше, були визначені і оперативно виправлені системні помилки, запропоновані нестандартні рішення, які усунули багато проблем. Нам підібрали оптимальний пакет послуг, яким ми користуємося на умовах щомісячної оплати, при виникненні нештатних ситуацій, ми можемо завмовити додаткові послуги і оплатити їх окремо, тільки тоді, коли вони дійсно потрібні. Ми рекомендуємо KEY4 як відповідального постачальника послуг, який працює в інтересах і на користь бізнесу.
Директор
clients-dila
МЛ Діла
За 9 років плідної співпраці з компанією KEY4 було реалізовано безліч цікавих проектів, які допомагають розвиватися бізнесу МЛ ДІЛА. За сприяння фахівців KEY4: автоматизовані більше 150 точок мережі МЛ ДІЛА; розроблені модулі синхронізації з виробничими програмними комплексами; створена система для управління лабораторними проектами, що дозволяє відстежувати і збирати результати досліджень у відповідні друковані форми. Завдяки злагодженій роботі співробітників МЛ ДІЛА і компанії KEY4 створені ефективні продукти, які успішно проходили тестування в ході зовнішніх аудитів. В процесі спільної роботи компанія KEY4 зарекомендувала себе як надійний і відповідальний діловий партнер з чітким виконанням взятих зобов'язань і гнучким підходом до вирішення завдань з урахуванням інтересів всіх сторін. Дякуємо колективу компанії KEY4 за індивідуальний підхід, швидке реагування на критичні ситуації, ініціативу і професійну відповідальність. МЛ ДІЛА і далі розраховує на підтримку KEY4 в частині консалтингу та розробки.
ІТ-Директор
clients-athens
ПШ Афіни
До наших IT-партнерів ми звернулися із запитом про створення ПЗ для автоматизації основного і допоміжних бізнес-процесів школи під специфіку бізнес-моделі нашого бізнесу. В рамках цього проекту компанією KEY4 був проведений аудит процесів і їх стандартизація, продумано і реалізовано функціонал, який дозволяє істотно скоротити час на виконання багатьох завдань, налагодити комунікацію з батьками з фінансових і організаційних питань. За участю фахівців KEY4 був розроблений особистий кабінет для батьків, учнів, співробітників. Основними факторами при виборі підрядника були фінансова сторона і наявність подібного досвіду. Підтвердженням продуктивної роботи і позитивними відгуками про результати проекту стали численні відгуки батьків, які є нашими клієнтами. Дякуємо команді фахівців KEY4 за злагоджену і чітку роботу, а також за якісну технічну підтримку продукту.
Виконавчий директор
clients-imd
МЛ IMD
Замовили у компанії KEY4 аудит бази даних. З командою фахівців працювати легко і комфортно. Швидко знайшли вразливі місця, максимально оптимізували і усунули «вузькі місця», надали детальні рекомендації щодо подальших кроків для мінімізації ризиків. Якість наданих консультацій, виконаних робіт на високому професійному рівні. Однозначно компанію рекомендуємо для співпраці.
Директор
clients-savvats
САВВАТС СЕРВІСНИЙ МЕТАЛОЦЕНТР
З компанією KEY4 почали співпрацю з IT-аудиту. Перше що відразу порадувало - якісна консультація, яку зараз рідко де можна зустріти. Відповіли на всі поставлені питання зрозумілими словами і без води. Якість виконання роботи на вищому рівні, відчувається що компанія всіма способами намагається надавати вищу якість. Так само порадувала вартість послуг, отримали навіть більше, ніж заплатили. З упевненістю можемо рекомендувати KEY4, як надійних і професійних партнерів. Дякуємо компанії, будемо продовжувати співпрацювати для оптимізації і технічної підтримки IT-систем підприємства.
Директор
clients-nako
Незалежна антикорупційна комісія
ГО "Незалежна антикорупційна комісія" (НАКО) співпрацювала з KEY4 із запитом налаштування GSuite for nonprofits, а також проведення тренінгів по GSuite та Slack як для адмінів, так і для користувачів. Менеджер компанії професійно налагодив процеси, були чітки плани, терміни, очікувані результати, а комунікація була легкою. Результатом ми задоволені. Після цього отримали повний звіт щодо оплачених послуг. НАКО рекомендує компанію KEY4 і ми з ними разом продовжуємо співпрацю - навчаємось і інтегруємо Jira. Дякуємо.
Директор